حضور فعال بیمه پاسارگاد در بزرگترین رویداد صنعتی کشور

حضور فعال بیمه پاسارگاد در بزرگترین رویداد صنعتی کشور

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران1402 طی روزهای ۱۳ الی ۱۶ آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و شرکت بیمه پاسارگاد با دو محصول استراتژیک بیمه تکلمیلی بازنشستگی و بیمه مجتمع های مسکونی در این نمایشگاه حضور فعالی دارد.

به گزارش دیوان اقتصاد، نمایشگاه بین المللی صنعت تهران یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی کشور است که هر ساله برگزار می‌شود. این نمایشگاه در حالی هفته آینده در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود که بیمه پاسارگاد با دایرکردن غرفه ای دراین نمایشگاه، انواع خدمات و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار خواهد داد و علاقه مندان و بازدیدکنندگان در روزهای برگزاری این نمایشگاه می توانند به غرفه این شرکت مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، نمایشگاه صنعت تهران فرصت بسیار مناسبی است تا شرکت های فعال در حوزه های مختلف اقتصادی دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید قراردهند و درصورت استفاده درست از چنین فرصتی میتوانند فروش و درآمد شرکت را تا حد زیادی افزایش دهند، درهمین راستا بیمه پاسارگاد نیز به عنوان یکی از شرکت های موفق صنعت بیمه دراین نمایشگاه حضور پررنگی دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.