قدردانی منطقه دو بیمه پاسارگاد با ”سپاس“ از شبکه فروش

قدردانی منطقه دو بیمه پاسارگاد با ”سپاس“ از شبکه فروش

مدیریت منطقه دو بیمه پاسارگاد با همراهی شعب این منطقه در راستای تشویق و دیده شدن نمایندگان فروش توانمند در حوزه فروش بیمه نامه های عمر و عمومی از ابتدای سال ۱۴۰۲ اقدام به پیاده سازی طرح «سپاس» کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، این طرح با هدف ایجاد انگیزه و افزایش رقابت پذیری  بر اساس معیار های فروش روزآمد و بالا بردن توانمندی های علمی شبکه فروش اجرایی شده است.

در این طرح نفرات برتر شبکه فروش زیر مجموعه منطقه دو بیمه پاسارگاد اعم از عمومی و عمر در کلیه رشته ها به صورت فصلی و بر مبنای متغیر های اثر گذار بر عملکرد فروش نمایندگان انتخاب شده  و نفرات  برتر به سایر همکاران معرفی و با اهدا لوح مورد تقدیر قرار می گیرند.

در اولین دوره تقدیر از مشمولان طرح «سپاس»  ۵۰ نفر از نمایندگان عمومی و عمر در ۹ شعبه از میان ۵۷۰۰نماینده انتخاب شدند و نفرات برتر از توانمندی های خود و اقداماتی که در راستای پیشبرد اهداف توسعه فروش اجرایی نمودند گزارشی ارائه کردند.

با توجه به استقبال و مشارکت از اولین مرحله این طرح انتظار می رود شاهد استقبال گسترده نمایندگان فروش در دوره های پیش روی این طرح باشیم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.