تاكید آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد بر گسترش همكاری‌ها با بیمه دانا

تاكید آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد بر گسترش همكاری‌ها با بیمه دانا

نشست هم‌اندیشی بیمه دانا با مدیران ارشد آموزش و پرورش در استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف تقویت مناسبات دوجانبه برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این نشست که مدیرکل، معاونان، روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، مدیرعامل پست بانک، نماینده موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان و رئیس شعبه یاسوج بیمه دانا حضور داشتند، بر تقویت همکاری آموزش و پرورش و بیمه دانا با هدف ارائه و بهبود خدمات گسترده بیمه‌ای به فرهنگیان استان تاکید شد.

در این جلسه، ایمان سبحان‌نژاد معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارائه خدمات درمانی مطلوب به فرهنگیان و خانواده‌های آنان اولویت کاری دولت مردمی ایران است که در انعقاد قرارداد آموزش وپرورش با بیمه دانا مورد تاکید قرار گرفته است.

وی، در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از ارائه خدمات بیمه دانا به فرهنگیان، خواستار افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد، از جمله بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها ،کلینیک‌ها و مطب‌های مستقر در نقاط مختلف استان  به منظور ارائه خدمات بیشتر و بهتر به فرهنگیان وخانواده های ایشان شد.

سیدمهدی صادقی، رئیس شعبه یاسوج بیمه دانا نیز در این نشست، ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه بیمه‌ای و گسترش مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دانا، از بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای ارائه بهترین و سریع‌ترین نوع خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان استان خبر داد و گفت: با ۷۰۰ مرکز درمانی در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان جهت ارائه خدمات مطلوب، قرارداد همکاری منعقد شده است.

وی، تعداد بیمه‌شدگان فرهنگی و خانواده‌های آنان در استان کهگیلویه وبویراحمد را که تحت پوشش بیمه تکمیلی دانا هستند، ۶۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: این شرکت هزینه‌های درمانی را در کمتر از ۲۵ روز به جامعه هدف خود پرداخت می‌کند.

گفتنی است در این جلسه همچنین منوچهر بهمنی نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان و علی سینایی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز طی سخنانی، با تبیین اهداف و آگاهی بخشی از عملکرد زیرمجموعه خود، خواستار گسترش همکاری‌های بیمه‌ای با بیمه دانا شدند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.