برای افزایش ضریب نفوذ بیمه، فروش بیمه‌نامه‌های خرد باید توسعه یابد

مدیرعامل شرکت بیمه آسیا:

برای افزایش ضریب نفوذ بیمه، فروش بیمه‌نامه‌های خرد باید توسعه یابد

مسعود بادین مدیرعامل شرکت بیمه آسیا بیان کرد: اولین شعارم در شرکت بیمه آسیا فروش بیمه نامه های خرد در صنعت بیمه بوده و تا امروز نیز همین شعار را دنبال می کنم.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از چابک آنلاین، ریزش بیمه نامه های خرد بسیار کمتر بوده و خسارت های آن نیز شرکتی را زمین نمی زند. بیمه آسیا همواره به دنبال طراحی بیمه نامه های خردی بوده که فروش سریعی داشته باشند.

در صنعت بیمه نیز اگر فروش بیمه نامه خرد گسترش یابد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.در صنعت بیمه، بیمه نامه های بزرگ معمولا به صورت کنسرسیومی بوده که چند بیمه نامه بزرگ هستند که دائماً تکرار می شوند.

برای افزایش ضریب نفوذ بیمه، فروش بیمه نامه های خرد باید توسعه یابد تا  برای مردم نیز به خوبی جابیفتد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.