فعالیت در صنعت بیمه، تجربه‌ای آموزنده و آینده­‌ساز است

فعالیت در صنعت بیمه، تجربه‌ای آموزنده و آینده­‌ساز است

اکنون که سیزدهم آذرماه به نام روز بیمه در تقویم به ثبت رسیده است، فرصتی مغتنم دست داده تا بار دیگر تلاقی تخصص، نوع‌دوستی، دانش و اخلاقیات را که در صنعت بیمه متبلور شده است، پاس بداریم و همواره در تلاش باشیم، با هر موقعیت شغلی و سازمانی، رسالت بیمه را به نقطه هدف خود نزدیک‌تر کنیم.

به گزارش دیوان اقتصاد، فعالیت در صنعت بیمه با تمامی فراز و نشیب‌هایی که به همراه دارد، تجربه‌ای بس بدیع، آموزنده و آینده­‌ساز است. مفهوم بیمه به ایجاد اطمینان و حفاظت و مراقبت در برابر خطر گره خورده و چه بسیار خاطرات تلخ و شیرینی که بر صفحات تاریخ این صنعت نشسته و مرور هر یک از این خاطرات می‌تواند برای نسل‌های جوان و آینده‌ساز ما، حکایت‌هایی با هزار پند و اندرز داشته باشد.

نیک می‌دانم با تکیه بر سوابق و تجربه بزرگان و پیشکسوتانی که پیش از ما در این صنعت ورود پیدا کرده‌اند، و با نگاه به آینده و فناوری‌های نوین، می‌توان فصلی تازه‌ را برای تمامی آحاد جامعه در این صنعت رقم زد.

این روز ارزشمند را به تمامی پیشکسوتان، همکاران و فعالان بیمه که زیر سایه امن آن آسودگی را به زندگی مردم عزیز کشورمان ارزانی داشته­‌اند تبریک عرض گفته و از خداوند منان تحقق آرزوی هر ایرانی یک بیمه زندگی را مسألت دارم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.