برگزاری رالی تور گردشگری- خانوادگی به مقصد کیش

برگزاری رالی تور گردشگری- خانوادگی به مقصد کیش

سه‌شنبه, ژانویه 2, 2024 - 18:24 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

یکصد و سی دستگاه خودرو کاروان و کمپر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محیط زیست 13 دی به جزیره زیبای کیش وارد می شوند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، استان البرز به عنوان یکی پشتازان و قطب ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی کشور با هدف ایجاد روحیه نشاط، همدلی، شادابی اجتماعی و تحکیم بنیاد خانواده، تقویت فرهنگ رانندگی ایمن، توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور و معرفی قابلیت های خودروهای مسافرتی نسبت به برگزاری این رالی تور گردشگری- خانوادگی با همکاری معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به مقصد این جزیره اهتمام ورزیده است.

کمپر و کاروان های ورودی به کیش با شعار" کیش بهشت خانواده ها" ضمن بازدید از مناطق گردشگری، جاذبه‌های متعدد تاریخی، طبیعی و فرهنگی به صورت نمادین به حرکت در آمده و رژه خودرویی را در سطح جزیره کیش به نمایش خواهند گذاشت.

توجه به آداب و رسوم مقاصد رالی، انجام بازی ها و مسابقات گروهی و خانوادگی، برگزاری رویدادهای فرهنگی و همگانی و دوره های آموزشی طبیعت گردی،گردشگری و امداد و نجات و مهارت های عمومی اتومبیلرانی از جمله مواردی است که در حاشیه این رالی تور گردشگری کمپر و کاراوان اجرا می شود.

خودروهای کاروان و کمپر در جزیره کیش تا 23 دی در منطقه کلبه هور کیش مستقر خواهند شد.

بر اساس این گزارش رالی تورهای گردشگری کمپر و کاروان از جمله رالی تورهای مهیج و پرطرفدار هستند که به ویژه در سال های اخیر با استقبال شایان توجهی از سوی علاقه مندان مواجه شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.