کسب مقام نخست تیم بنادر و فرودگا‌ه‌های کیش در مسابقات فوتسال

کسب مقام نخست تیم بنادر و فرودگا‌ه‌های کیش در مسابقات فوتسال

پنج‌شنبه, ژانویه 25, 2024 - 11:40 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مسابقه رده بندی و فینال مسابقات فوتسال کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه که در سالن چند منظوره المپیک کیش برگزار شد با کسب مقام نخست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش به کار خود پایان داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، پس از برگزاری تعداد ۳۲ مسابقه در این رویداد ورزشی شب دوشنبه دوم بهمن ماه، مسابقه رده بندی و فینال این مسابقات با حضور رحیم سرهنگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، عزت اله محمدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، محسن نظرپور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات شهری و دیگر مسوولان، پیشکسوتان و ورزش دوستان برگزار شد و تیم شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گروه جیم مقام نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد و تیم گروه بی این شرکت نیز به مقام دوم دست یافت.

بنابر این گزارش، شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش تیم جیم مقام سوم رقابت های فوتسال را کسب کردند و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش هم به مقام چهارم از این مسابقات دست یافتند.

این گزارش می افزاید پس از پایان مسابقه رده بندی و فینال مسابقات کارکنان سازمان و شرکت های تابعه، میلاد فرزانه بهترین دروازه بان و سجاد جعفری بهترین بازیکن از تیم شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش و مجتبی کامیاب از شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش آقای گل این رقابت ها معرفی شدند.

همچنین مهدی میلانیان مربی تیم شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش به عنوان بهترین مربی این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

گفتنی است مسابقات فوتسال کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه با حضور شانزده تیم از چهارشنبه ۲۳دی در قالب چهار گروه، ۴ تیمی رقابت های خود را آغاز کرده بودند که از هر گروه ۲ تیم برتر به جمع ۸ تیم صعود کردند و پس از برگزاری تعداد ۳۲ بازی در طول ۱۰ روز؛ برترین های این رقابت ورزشی معرفی شدند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.