فرودگاه جدید کیش آماده‌ی مسافران نوروزی می‌شود

فرودگاه جدید کیش آماده‌ی مسافران نوروزی می‌شود

مدیرکل فرودگاه کیش در نشست هم اندیشی با نمایندگان ایرلاین ها بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و جلب رضایت حداکثری گردشگران نوروزی سال 1403 تاکید کرد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، رئیس کمیته فرعی حمل و نقل هوایی ستاد نوروزی با اشاره به ماموریت کیش درحوزه گردشگری گفت: شرایط مناسب آب و هوایی و تعطیلات نوروزی دو عامل اصلی سفر گردشگران به جزیره کیش درایام نوروز است لذا برنامه ریزی برای پروازهای ورودی و خروجی جزیره کیش از محورهای اصلی میزبانی شایسته از گردشگران و جلب رضایت مسافران نوروزی است.

نصرالله زمانی، با قدردانی از تعامل و همکاری ایرلاین های فعال در جزیره کیش بر نقش موثر این شرکت ها در میزبانی شایسته از مسافران نوروزی تاکید کرد و اظهار داشت : تلاش می کنیم همچون سال های گذشته با همکاری خوب شرکت های هوایی ، خدمات مطلوبی را به گردشگران ارائه دهیم..

تسهیل مسیرهای دسترسی تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی و شخصی از دیگر موارد مورد اشاره مدیرکل فرودگاه کیش دراین نشست بود.

رئیس کمیته فرعی حمل و نقل هوایی ستاد نوروزی سال ۱۴۰۳ درادامه، ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن با بهره گیری از تجهیزات هوشمند را یکی از ویژگی های مهم فرودگاه جزیره کیش برشمرد و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تعداد پروازها رو به افزایش است ضروری است با هدف کاهش زمان خدمات رسانی ودسترسی به خدمات به پشتوانه این تجهیزات، برنامه های راهبردی تدوین و اجرایی شود.

زمانی ضمن ابراز خرسندی از وضعیت سوخت رسانی در فرودگاه بین المللی کیش، گفت: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده و استفاده از تجهیزات موجود در فرودگاه در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مسافران نوروزی باید این مهم مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.رعایت نظم و انظباط در فعالیت ها ، الزام به رعایت پوشش فرم توسط کارکنان حوزه های مختلف و لزوم پیش بینی تمهیدات لازم برای مسافران با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز از دیگر موارد مورد تاکید مدیرکل فرودگاه کیش بود.

گفتنی است در این نشست هم اندیشی موضوعاتی همچون تامین نیروی انسانی، فرایند سوخت رسانی، راه اندازی دفاتر فروش ایرلاین ها، مشکلات ارتباطاتی، گیت های خروج، تعبیه تلفن های داخلی پشت کانتر، بررسی و بازدید روزانه آسانسورها و… مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.