وبینار «فرصت‌ها و تهدیدات تأمین مالی نوآوری در ایران»

صندوق توسعه ملی برگزار می‌کند؛

وبینار «فرصت‌ها و تهدیدات تأمین مالی نوآوری در ایران»

جلسه «فرصت‌ها و تهدیدات تأمین مالی نوآوری در ایران» از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی تأمین مالی نوآوری و سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید، دوشنبه 21 اسفند 1402 به صورت برخط برگزار می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، جلسه هم‌اندیشی تأمین مالی نوآوری و سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید، دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 15 تا 17 برگزار می‌شود.

در این جلسه، سیدمهدی سادات رسول (بیوگرافی)، عضو هیأت علمی دانشگاه و مدیر صندوق فناوری شریف، با موضوع «فرصت‌ها و تهدیدات تأمین مالی نوآوری در ایران» به ارائه‌ی دیدگاه خواهد پرداخت.

شایان ذکر است، نوآوری و سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوپدید می‌تواند فرصت‌های بزرگی برای سرمایه‌گذاری و تأمین مالی فراهم کند و این موضوع معمولاً از طریق سرمایه‌گذاری در شرکت‌های نوپدید، حمایت از استارت‌آپ‌ها و یا ایجاد صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مختص به این حوزه انجام می‌شود. این اقدامات به دنبال تسهیل برای ایجاد و توسعه فناوری‌های جدید و نوآورانه هستند که می‌تواند به توسعه اقتصادی و ایجاد ارزش افزوده کمک کند.

در ایران نیز فناوری‌های نوپدید و نوآوری‌ها در حوزه‌های مختلفی مانند فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهداشت و درمان، کشاورزی، انرژی و محیط زیست فرصت‌های بسیاری را برای سرمایه‌گذاری و توسعه فراهم می‌کنند. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار، روز دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 15 به نشانی scvm.ndf.ir مراجعه کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.