عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موجب رونق اقتصاد اسلامی می‌شود

عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موجب رونق اقتصاد اسلامی می‌شود

نماینده ولی‎‌فقیه در استان خراسان شمالی، گفت: عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موجب رونق اقتصاد اسلامی و رشد تولید ملی می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، «رضا قرائی‌پور» معاون برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفر به استان خراسان شمالی با حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی‎‌فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار «رضا نوری» با تأکید بر اینکه لازم است آسان‌سازی پرداخت وام به مردم در دستور کار همه بانک‌ها قرار گیرد، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک نگاه دینی و اسلامی دارد و عملکرد این بانک موجب رونق اقتصاد اسلامی و رشد تولید ملی می‌شود.

وی اهمیت افزایش منابع بانک‌های استان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اقدامات بانک‌ها بر مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه تأثیرگذار است.

در ادامه دیدار «رضا قرائی‌پور» در این دیدار با اشاره به اینکه بیش از ۳ میلیون فقره وام در سال جاری به مشتریان پرداخت شده، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی، ازدواج و فرزندآوری پیشتاز است و در سال جاری بیش از ۱۵۰۰ فقره وام تکلیفی معادل ۱۹۰۰میلیارد ریال به مشتریان در استان پرداخت کرده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.