ارائه نقشه راه اولویت‌های پژوهشی بانک ملی ایران در سال آتی

ارائه نقشه راه اولویت‌های پژوهشی بانک ملی ایران در سال آتی

پنجمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری پژوهش با هدف ارائه نقشه راه اولویت های پژوهشی بانک ملی ایران در سال آتی و همچنین تصویب طرح های پژوهشی پیشین با حضور مدیران ارشد بانک، برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این نشست که عباس شفیعی رئیس هیات مدیره، صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره، محمد نجف زاده معاون برنامه ریزی و تحول و عضو هیات عامل، حامد رضا فقیهیان رئیس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک و کمیجانی، رحمانی و نعمتی از اساتید دانشگاهی عضو شورا حضور داشتند، خلاصه ای از شرح اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک، ارائه شد. 

در ادامه این نشست اقدامات صورت گرفته در تدوین نقشه راه پژوهش بانک در سال آتی با اعمال نقطه نظرات اعضای هیات مدیره و عامل بانک که در حوزه های مدیریت ریسک، مشتری، سرمایه انسانی، حاکمیت شرکتی، فناوری اطلاعات و مدیریت سبز متمرکز بود، ارائه و تصویب شد. همچنین الگوریتم محاسبه ارزش ریالی طرح های پژوهشی نیز در این نشست تشریح شد و مورد موافقت اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

طرح های پژوهشی جدید نظیر «چارچوب بررسی، اندازه‌گیری و مدیریت ریسک بازار و اعتباری در بانک ملی ایران» و «بررسی فرصت‌ها و چالش‌های همکاری با استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها» و «امکان سنجی کاربردهای هوش مصنوعی در بانک ملی ایران» و «مدیریت کانال‌های توزیع خدمات بانکی با محوریت شعب تمام سرویس» که در نشست پیشین مورد توافق اولیه قرار گرفته بود،به بحث گذاشته و تصویب شد.

در پایان این جلسه گزارش اقدام نوآورانه بانک مبنی بر انتشار نشریه مشترک علمی-دانشگاهی با محوریت موضوعات مالی- بانکی با دانشگاه علامه طباطبائی ارائه و تصمیمات لازم اخذ شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.