نشست بررسی طرح پذیرنده ملی در اداره امور شعب خراسان رضوی

نشست بررسی طرح پذیرنده ملی در اداره امور شعب خراسان رضوی

محمد نور آزادی معاون بانکداری جامع نشست بررسی طرح پذیرنده ملی که در اداره امور شعب استان خراسان رضوی برگزار شد،جابجایی یا حذف دستگاه های کارتخوان ناکارآمد را در راستای ارتقاء بهره وری و از مهمترین اهداف طرح پذیرنده ملی برشمرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، معاون بانکداری جامع در این نشست که احمد ملکی راد مدیر امور شعب منطقه یک،علی اشرف یوسفی قیاسی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و حمید صفای نیکو رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی و همزمان روسای برخی ادارات امور شعب به صورت وبیناری حضور داشتند،با تاکید بر حداکثر بهره مندی مدیران و همکاران بانک از فرصت های طرح پذیرنده ملی در راستای نیل به اهداف عملیاتی تعیین شده، از همکاران خواست نسبت به برنامه ریزی دقیق و تصمیم گیری بر اساس بازخوردها، همت ویژه داشته باشند.

آزادی با تبیین جایگاه همکاری بانک و پی اس پی،افزود؛ نکته مهمی که باید مدنظر همکاران و مدیران قرارگیرد مبحث کارآمدی و ناکارآمدی دستگاه های پذیرنده و مشتریان استفاده کننده از این دستگاه هاست.

نکته ای که باید مستمرا بر اساس اطلاعات اخذ شده از شرکت پشتیبان، مورد رصد مدیران شعب و بازاریابان قرار گیرد.وی ادامه داد:ضروری است طبق اطلاعات دریافتی نسبت به بهبود وضعیت دستگاه های ناکارآمد و یا نهایتا جمع آوری و جابجایی این دستگاه ها با مشتریان متقاضی دیگر که شرایط بهتری دارند اقدام شود.

در این نشست همچنین احمد ملکی راد، مدیر امور منطقه دو کشور، درخصوص فرآیندهای اجرایی طرح، محاسن آن و موانع احتمالی مواردی را بیان و بر توجه ویژه و مطالعه دقیق طرح توسط مدیران صف و ستاد و همکاران بازاریاب و پشتیبان دستگاه ها تاکید کرد.

ملکی راد گفت: نسبت استاندارد دستگاه های فعال به غیر فعال از نظر بانک نسبت 80 به 20 بوده و هدف از طرح جدید پذیرنده ملی و اعمال رصد دقیق و مستمر عملکرد مشتریان در این طرح، عدم وجود دستگاه های غیرفعال و ناکارآمد است.

علی اشرف یوسفی قیاسی، مدیر امور منطقه یک کشور نیز در این نشست با تشریح طرح پذیرنده ملی، هدف اصلی این طرح را بالابردن درجه بهره وری دستگاه های کارتخوان دانست و افزود: نیل به این هدف جز با همکاری همه جانبه و همت ویژه آحاد مدیران و همکاران بانک و همکاران شرکت سداد، امکان پذیر نیست.

همچنین حمید صفای نیکو، رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی در این نشست گزارشی از عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی درباره طرح پذیرنده ملی، تعاملات اداره امور شعب و شرکت سداد در این استان و مشکلات پیش رو ارائه کرد.

رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از افزایش سرعت خدمات رسانی شرکت داده ورزی سداد در استان، خواستار افزایش تعداد بازاریابان و پشتیبان های این شرکت جهت ارتقاء سطح خدمات و هماهنگی بیشتر کارشناسان این شرکت با کارشناسان اداره امور و روسای محترم شعب و حوزه ها درخصوص رسیدگی به امور پذیرندگان شد.

شایان ذکر است در خلال این جلسه علاوه بر کارشناسان اداره امور و شرکت سداد، روسای ادارات امور شعب استان های ذکر شده و روسای شعب ممتاز و حوزه ها نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با معاونت بانکداری جامع درمیان گذاشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.