خانواده بیمه کوثر در کنار مردم در تعطیلات نوروز 1403

خانواده بیمه کوثر در کنار مردم در تعطیلات نوروز 1403

در ایام تعطیلات عید نوروز تمامی سرپرستی‌های استانی و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور هر روز از ساعت ۹ لغایت ۱۳ آماده پاسخگویی حضوری به مراجعین خواهند بود.

به گزارش دیوان اقتصاد، با توجه به اهمیت رضایتمندی ذی‌نفعان و بیمه‌گذاران و تسریع در خدمت‌رسانی در هر زمان و مکان، مشتریان می‌توانند در تعطیلات عید نوروز برای دریافت خدمات به سرپرستی‌ها و شعب این بیمه در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

معصومه نجاتبخش ضمن تبریک سال نو و گرامی‌داشت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با آرزوی سالی پر از خیر و برکت برای عموم مردم، در رابطه با موضوع خدمت‌رسانی در ایام نوروز تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته از روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ همه سرپرستی‌های استانی و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور به صورت کشیک از ساعت ۹ تا ۱۳ آماده پاسخ‌گویی حضوری به مراجعین خواهند بود.

وی افزود: همچنین مشتریان در صورت نیاز می‌توانند برای کسب اطلاعات، اعلام خسارت و هرگونه سوال و درخواست خدمت در این ایام، هر روز از ساعت ۸ تا ۱۷ با کارشناسان مرکز پاسخگویی تلفنی شرکت به شماره ۰۲۱۸۹۳۸۲  تماس بگیرند.

نجاتبخش در پایان اضافه کرد: مشتریان می‌توانند در ایام تعطیلات نوروز همانند تمام ایام سال، خدمات آنلاین بیمه‌ای خود را در سامانه «کوثر من» دریافت کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.