بازدید مدیرعامل بانک ملی از نحوه خدمت‌رسانی به مشتریان در واحدهای بانک

بازدید مدیرعامل بانک ملی از نحوه خدمت‌رسانی به مشتریان در واحدهای بانک

مدیرعامل بانک ملی ایران در ایام پایانی سال با حضور در شعب نوبهار و میدان اسدآبادی از نزدیک در جریان نحوه فعالیت های این واحدها قرار گرفت و ضمن بازدید از بخش های مختلف با کارکنان آن ها دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، نجارزاده به همراه جمعی از مدیران و مسئولان ارشد این بانک در جریان بازدیدهای پایان سال از شعب ، ضمن ارائه رهنمودهای لازم، از نظرات همکاران در خصوص ارائه خدمات به مشتریان آگاه شد و هر یک از همکاران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

مدیرعامل بانک ملی ایران در این بازدیدها ضمن دیدار و خدا قوت به همکاران از تلاش های پایان سال آنها جهت ارائه خدمات به مردم و مشتریان بانک تشکر و قدردانی کرد.

نجارزاده ضمن تاکید بر توجه به نیاز مشتریان، مدیریت منابع و مصارف و عملکرد سامانه های بانک را در شعب مورد بررسی قرار داد.

وی در این بازدیدها، مسائل و مشکلات همکاران را بررسی و دستورات لازم را بمنظور بهبود وضعیت شعب صادر کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.