پیام تبریک رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت عید سعید فطر

رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت عید سعید فطر نوشت: پایان میهمانی پروردگار در ماه مبارک رمضان سرآغاز ضیافتی دیگر است و تنعم بر خوان گسترده حضرت دوست در هیچ زمان و مکانی نمی گنجد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، در پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت عید سعید فطر آمده است:

پایان میهمانی پروردگار در ماه مبارک رمضان سرآغاز ضیافتی دیگر است و تنعم بر خوان گسترده حضرت دوست در هیچ زمان و مکانی نمی گنجد.
در شرایطی که رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت سردمداران کفر و ستم، مردم و به خصوص کودکان و زنان بی دفاع غزه را در شرم آورترین محاصره جنگی قرار داده و مرتکب بی رحمانه ترین جنایت علیه بشریت شده و نهادهای بین الملل و حقوق بشری نیز هیچ گونه اقدام عملی برای پایان دادن به این فجایع انجام نمی دهند، عید فطر فرصتی است برای مسلمانان و به ویژه ملت آزاده و مسلمان ایران که در صفوف بهم پیوسته نماز عید فطر ضمن اعلام همبستگی با همه مسلمانان جهان فریاد حق طلبی و دادخواهی مردم رنج کشیده غزه را به گوش جهانیان برسانند و بر زخم مصیبت دیدگان این جنگ نابرابر، مرهمی باشند.
همانگونه که مومنان روزه دار در روز جهانی قدس همبستگی و همراهی خود را با ستمدیدگان سرزمین مقدس و محور مقاومت اعلام کردند بی تردید حضور دشمن شکن ملت آزاده و سرافراز ایران در میعادگاه های نماز عید فطر، پشت مستکبران را می شکند و اراده آنان را برای تصاحب ارض مقدس به چالش خواهد کشید.
انشالله با همدلی مردم و همراهی دولت های منطقه یک بار دیگر سایه امنیت و آرامش در سرتاسر جغرافیای اسلام، حکفرما شده و دست بدخواهان و نامحرمان از سفره های نان و مهر و عشق مردم خداجوی و عدالت خواه، کوتاه شود.
فرارسیدن عید بزرگ مسلمانان در پایان ضیافت الهی و سفره احسان باریتعالی را بر تمامی آحاد ولایتمدار و دلدادگان حریم عشق، شادباش می گویم و دوام توفیق عبودیت تان را از درگاه باریتعالی مسالت دارم.
امید است هر یک از ما به قدر وسع خویش و به اندازه ظرفیت دل و جان از این فرصت الهی، بهره مند شده باشیم و آموزه های این ماه شریف را تا ضیافت آتی، سرلوحه برنامه ها و راهبردهای خود قرار دهیم.

علی استاد هاشمی
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی اسلامی




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.