قدردانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

قدردانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

طی مراسمی که روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه و در ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد، از شرکت بیمه دی به عنوان یکی از فعالین برگزاری نمایشگاه «روایت خدمت و بزرگداشت روز شهید» تقدیر به عمل آمد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این مراسم قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و ریاست عالیه‌ی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن قدردانی از تلاش‌‌ برگزار کنندگان این نمایشگاه، با اهداء لوح از مدیرعامل، مدیریت‌های حوزه‌ی ریاست و روابط عمومی شرکت بیمه دی و همچنین از دیگر سازمان‌های تابعه‌ی بنیاد شهید که حضوری مؤثر در این نمایشگاه داشتند، تشکر نموده و اظهار داشت: این نمایشگاه تبلور فعالیت‌ها و دست‌آوردهای همکاران در واحدهای ستادی و مؤسسات زیرمجموعه‌ی بنیاد در راستای تجلیل از مقام شهید است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به بازدید این نمایشگاه توسط رئیس جمهور، وزراء، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر شخصیت‌های کشوری و لشگری از نمایشگاه «روایت خدمت و بزرگداشت روز شهید»، آن را کاری بزرگ برشمرده و ره‌آورد آن را، آشنایی هرچه بیشتر مسئولین با مأموریت‌ها، فعالیت‌ها و دست‌آوردهای بنیاد شهید و سازمان‌های تابعه قلمداد نمود.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد؛ با برنامه‌ریزی، ایده‌پردازی، نوآوری و فرهنگ‌سازی، ارج نهادن به مقام شهداء، تکریم جانبازان و آزادگان معظم و خانواده‌های معزز ایشان، در سطح جامعه تقویت شده و به فرهنگ عمومی تبدیل گردد.

گفتنی است؛ نمایشگاه «روایت خدمت و بزرگداشت روز شهید» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و طی روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ برگزار شده و مورد توجه و استقبال رئیس جمهور، وزراء، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از شخصیت‌های کشوری و لشگری قرار گرفت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.