انتصاب 4 مدیرکل جدید در سازمان امور مالیاتی

از سوی سبحانیان صورت گرفت؛

انتصاب 4 مدیرکل جدید در سازمان امور مالیاتی

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مدیران مالیاتی «اداره کل حسابرسی مالیاتی ویژه»، «اداره کل امور مالیاتی شمال تهران» و همچنین استان‏های «البرز» و «گیلان» را منصوب کرد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، با صدور احکام جداگانه ای از سوی سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مرتضی پهلوان «سرپرست اداره کل حسابرسی مالیاتی ویژه»، محمدرضا محمدی «سرپرست اداره کل امور مالیاتی شمال تهران»، رضا برهانی نیا «سرپرست امور مالیاتی استان البرز» و حسن صیاد «سرپرست امور مالیاتی استان گیلان» شدند.

در  بخشی از احکام انتصاب مدیران جدید مالیاتی آمده است:

نظر به تخصص، تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست ...» منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با سیاست‏های اقتصاد مقاومتی و اهداف ریاست محترم جمهور در راستای «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاک‏دستی و فسادستیزی»، «قانون مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور با همکاری، همدلی و همراهی کارکنان توانمند و دلسوز آن اداره کل در انجام این ماموریت و سایر وظایف محوله مجدانه بکوشید.

توفیق و سربلندی جنابعالی را در مسیر خدمت به مردم شریف میهن و تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.