پیام تبریک رحیم سرهنگی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام تبریک رحیم سرهنگی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

یک‌شنبه, آوریل 21, 2024 - 12:33 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، رحیم سرهنگی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با صدور پيامي ضمن تجليل از خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در روند برقراري امنيت و توسعه کشور، اين روز خجسته را تبريک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحيم
بي شک فرمان تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از سوي امام خميني (ره) در دوم اردیبهشت ماه سال 1358 اقدامي بنيادين و فرخنده در تاريخ ايران اسلامي است. این نهاد ارزشی و انقلابی، در طول بیش از ۴ دهه گذشته، کارآمدی و توانمندی خود را در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و تامین نظم و امنیت ایران اسلامی اثبات کرده و در کنار آن، با اقدامات ارزنده و اثرگذار خود در عرصه‌های سازندگی، عمران و آبادانی، به یکی از پایه‌های اصلی خدمت به مردم عزیز تبدیل شده است.

امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت، اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به رخ جهانیان کشیده شد.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، از خدمات ارزنده سپاه پاسداران خصوصا سپاه ناحیه کیش، سپاه حفاظت هوایی(فرودگاه)، دریایی و تمامی یگان های مستقر در منطقه آزاد کیش در حوزه تامین امنیت، تقویت همبستگی ملی، تلاش گسترده در محرومیت زدایی در مناطق مختلف جزیزه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان صحت و سلامتی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، سربلندی و موفقیت همه پاسداران جان برکف را مسئلت می نمایم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.