لزوم آشنایی نسل جدید با آرمان‌های ملت فلسطین

لزوم آشنایی نسل جدید با آرمان‌های ملت فلسطین

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: عملیات وعده صادق واقعیت پوشالی رژیم صهیونیستی را بیش از پیش آشکار کرد و هیمنه این رژیم را شکست.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، آیت الله محمدحسن اختری، رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در جلسه اولین اردوی فرهنگی، هنری و آموزشی یادواره شهدای کودک و نوجوان فلسطینی که با عنوان طوفان الاقصی صبح دوشنبه 3 اردیبهشت در پردیس بین المللی جزیره کیش- دانشگاه شریف برگزار شد؛ بر تحقیق و مطالعه دانش آموزان در نحوه شکل گیری رژیم جعلی صهیونیستی و درس های مقاومت تاکید کرد.

آیت الله محمدحسن اختری با اشاره به نحوه ایجاد رژیم صهیونیستی و بازگویی آن برای دانش آموزان گفت: 70 سال پیش با حمایت استکبار جهانی و برخی کشورهای غربی و خیانت برخی از کشورهای اسلامی، رژیم جعلی در خاور میانه ایجاد کردند که امام خمینی ( ره) فرمودند" این خیانت بزرگی بوده که برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان ایجاد کرده اند".

وی با بیان این که مردم فلسطین 70 سال مقابل جنایت رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کردند؛ افزود: این مردم هفت ماه قبل یک عظمت و یک برگ سبزی را بر همه آن برگ های ایستادگی، صبر، مقاومت و صلابت خود افزودند و آن طوفان الاقصی است. خلق این عظمت و ایستادگی را مطالعه و فراموش نکنید.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: آثار و برکات عملیات شکوهمند وعده صادق بر کسی پوشیده نیست و این بالندگی و افتخاری که نیروهای مسلح، سربازان جان فشان و سپاه اسلام در برابر کفر رقم زدند ضربه شستی بود که دوست و دشمن فکر نمی کرد که حمله از پیش اعلام شده با این موفقیت انجام شود و این نصرت الهی است که خداوند کشور و رهبر ما را در دنیا پیروز و سرافراز ساخت.

آیت الله اختری با اشاره به اولین اردوی فرهنگی، هنری و آموزشی یادواره شهدای کودک و نوجوان فلسطینی در جزیره کیش گفت: این اردوها فرصت بسیار خوبی برای آشنایی و دانش افزایی نسل جوان با آرمان های مردم فلسطین و دارای بهره ها و ثمرات فراوانی است که دانش آموزان باید از این فرصت، نهایت استفاده و بهره را ببرند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در این جلسه با بیان این که اسلام هرچه دارد از مقاومت در برابر دشمنان دین و امت اسلامی است؛ افزود: جبهه حق همواره با ایمان به توحید و دلگرمی خداوند باریتعالی و اعتقاد به معاد، قیامت و شهادت توفیق پیروزی را در برابر جبهه کفر بدست آورده است.

امام جمعه کیش ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی با همه امکانات پیشرفته و حمایت هایی که برخوردار است؛ در صحنه نبرد می هراسد و بسیاری از سربازانش دچار مشکلات روانی شدند؛ و این نشات گرفته از عدم اعتقاد به خدا، معاد و قیامت است. چون مرگ خود را شکست و نابودی می بینند.

وی خاطر نشان کرد: از منظر قرآن کریم سازش با دشمن انحطاط، گمراهی، ذلت و خشم خدا را درپی دارد و مقاومت در برابر دشمنان دین و امت اسلامی، موجب رزق الهی، نزول فرشتگان و محبوب خدا شدن می شود و از اینرو است که همه مردم فلسطین بواسطه این مهم در دل جهانیان جا پیدا کرده اند و حاکمان رژیم اشغالگر قدس و حامیان آنان از منفورترین انسان ها هستند.امام جمعه کیش در پایان اذعان داشت: طوفان الاقصی شکست رژیم صهیونیستی بود و هیمنه این رژیم را در منطقه و در جهان در هم شکست و آغاز نابودی رژیم اشغالگر قدس با این عملیات کلید خورد و عملیات شکوهمند و افتخار آفرین وعده صادق شکست دوم را بر این رژیم تحمیل کرد.گفتنی است.

 در این مراسم رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و برخی معاونان و مدیران این سازمان و ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران حضور داشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.