بانک شهر به مجمع می‌رود

بانک شهر به مجمع می‌رود

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک شهر در تاریخ 19 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، بدینوسیله از تمامی سهامداران بانک شهر (شرکت سهامی عام) دعوت می‌گردد در جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک که با دستور جلسه به شرح ذیل و رأس ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 02/19/ 1403در محل: تهران، خیابان فردوسی، نرسیده به میدان فردوسی، انتهای کوچه ضرابی، ساختمان مرکزی بانک شهر برگزار می‌شود حضور بهم رسانند.

بدین منظور به کلیه سهامداران یا نمایندگان قانونی آنان اعلام می‌گردد جهت حضور در مجمع مذکور نسبت به دریافت برگ ورود به جلسه، در روز 1403/02/18در ساعات اداری به آدرس: تهران، خیابان گاندی جنوبی، بین کوچه 12 و14، روبروی مخابرات منطقه 8، پلاک 74، طبقه دوم ، اداره سهام بانک مراجعه نمایند.

این گزارش می افزاید؛ انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره بانک از دستورات مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک شهر بانک شهر است.

به استحضار سایر سهامداران می رساند؛ امکان مشاهده زنده رویدادها و آگاهی از تصمیمات مجمع، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به آدرس shahr-bank.ir فراهم شده است.

با توجه به الزامات قانونی تنظیم و ثبت صورتجلسه حاضرین در مجمع به همراه داشتن اصل کارت ملی برای سهامداران و نمایندگان آنان جهت حضور در مجمع الزامی بوده و همچنین نمایندگان اشخاص حقوقی می بایست اصل معرفی نامه با امضای صاحبان امضای مجاز و درج کد ملی نماینده را ارائه نمایند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.