ایران کاندیدای عضویت در بنیاد بین المللی بیماری های نادر جهان

ایران کاندیدای عضویت در بنیاد بین المللی بیماری های نادر جهان

چهارشنبه, ژوئن 7, 2017 - 10:13 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بنیاد بیماری های نادر ایران برای عضویت هیئت مدیره گروه بین المللی بیماری های نادر ( RDI ) در بارسلون اسپانیا کاندیدا شد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، اجلاس سالیانه تشکیلات موسوم به بیماری های نادر بین الملل RDI با حضور سازمانها و بنیادهای بیماری های نادر بین المللی سراسر جهان در بارسلون برگزارشد که علی داودیان مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر ایران به عنوان عضو فعال در این اجلاس معرفی شد.
در ابتدای این جلسه که علی داودیان بنیانگذار بنیاد بیماری های نادر ایران و غلامعلی افروز عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و کتخصص روانشناسی به عنوان نماینده ایران در آن داشتند سازمان های عضو این گروه بین الملی گزارش کاملی از فعالیت های اخیر خود به شرکت کنندگان ارائه دادند.
رئیس بنیاد بیماری های نادر جهان نیز در این مراسم با تقدیر از اقدامات بنیاد بیماری های نادر ایران، مدیران سازمانهای بیماری های نادر کشورهای جهان را به الگوبرداری از شیوه مدیریتی اعمال شده در بنیاد بیماری های نادر ایران دعوت کرد.
در این اجلاس بین المللی پانلهای حوزه های مختلف جغرافیایی ارائه شد ودکتر غلامعلی افروز نماینده بنیاد بیماری های نادر ایران به عنوان پانلیست حوزه آسیا و آفریقا در جمع حضار پاسخگوی سوالاتشان بود.
با پایان یافتن مدت دوره سه نفر از اعضای هیئت مدیره،سه عضو جدید انتخاب شدند که بنیاد بیماری های نادر ایران به عنوان کاندیدا در این رای گیری شرکت کرد.این انتخابات از یک ماه پیش به صورت آنلاین برگزار شده است که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
گروه بین المللی بيماري هاي نادر بالاترين مجموعه فعال در زمینه بيماري هاي نادر در جهان است و بنياد بيماري هاي نادر ايران هم پس از تلاش هاي صورت گرفته در اواخر سال ٢٠١٦ عضو كامل ایم تشکیلات بین المللی شده و از حق رای در انتخابات هیات مدیره بهره مند است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.