تلاش برای توقف فروش حجمی اینترنت ثابت با استقبال کاربران رو برو شد

تلاش برای توقف فروش حجمی اینترنت ثابت با استقبال کاربران رو برو شد

چهارشنبه, ژولیه 26, 2017 - 13:16 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

روش فروش حجمی اینترنت در بخش ثابت با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تغییرکرد و محمود واعظی، وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات خبر مصوب شدن آن را درصفحه اینستاگرام خود داد که این خبر با استقبال فراوان کاربران روبرو شد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا،موضوع تغییر در روش فروش اینترنت حجمی ثابت همواره یکی از دغدغه های کاربران ایرانی اینترنت بود که به یکی از پربحث ترین موضوع های ارتباطات و فناوری اطلاعات مبدل شده بود.
اکثر کاربران خواستارآن بودند تا روشی اتخاذ شود که در نهایت آنها بتوانند طعم سرعت بالا را در اینترنت ثابت خود چشیده و از طرف دیگر نگران پایان یافتن زود هنگام بسته های اینترنت ثابت نباشند.
کاربران نگرانی های خود را از راه های مختلف به گوش متولیان امر می رساندند تا بلکه آنها راه چاره ای برای این موضوع پیدا کنند.
کاربران اینترنت با مراجعه به صفحه شخصی محمود واعظی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات دراینستاگرام نگرانی خود را به وی منعکس می کردند.
افزایش نارضایتی ها از روش فروش حجمی اینترنت وزیرارتباطات را مصمم به تدبیری موثر در این باره کرد و برهمین اساس به اپراتورهای عرضه کننده بخش ثابت و شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان رگولاتور ایران دستور داد برای تغییر در این روش بررسی های کارشناسانه انجام دهند.
کارشناسان مجموعه های فوق هم با برگزاری جلسه های متعدد به این نتیجه رسیدند که روش فروش حجمی را متوقف و روش جدیدی جایگزین کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم به تشکیل کمیته ای برای بررسی نحوه فروش اینترنت در بخش ثابت اشاره کرد و گفت: روش فروش حجمی اینترنت این بخش پس از بررسی های این کمیته تغییر می کند.
محمود واعظی که با خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت و گو می کرد افزود: همه شرکت هایی که در بخش ثابت اینترنت ارائه می کردند، اقدام به حجم فروشی کرده که خیلی مورد رضایت مردم نبود.
عضو شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: براین اساس کمیته ای تشکیل شده تا برروی این موضوع مطالعه انجام داده و روش مناسب تری اتخاذ کند.
واعظی تصریح کرد: کمیته بر روی این بررسی می کند تا روش ارائه اینترنت به نحوی شود که کاربران بتوانند اینترنت داخلی را با سرعت مناسب و حجم مورد نیاز خریداری و در بازه زمانی مشخص استفاده کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: این کمیته در حال بررسی است و به زودی نتیجه نهایی مشخص خواهد شد.
بررسی های کمیته مذکور ادامه یافت تا روز یکشنبه اول مرداد ماه امسال نتیجه نهایی مشخص شد.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی خبر از تصویب موضوع حذف فروش حجمی اینترنت در اینترنت ثابت در کمیسیون تنظیم مقررات داد.
محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: همانگونه که وعده داده بودم و برای رفاه بیشتر کاربران روز یکشنبه موضوع حذف فروش حجمی اینترنت در اینترنت ثابت به تصویب رسید
واعظی ادامه داد: پس از طی مراحل اداری و ابلاغ به اپراتورها این مصوبه اجرایی خواهد شد.
پس از اعلام این موضوع از سوی وزیرارتباطات کاربران به صفحه شخصی واعظی در اینستاگرام هجوم آورده و از این اقدام وی تشکر کردند.
برخی کاربران اینستاگرام اقدام محمود واعظی در توقف فروش حجمی اینترنت را اقدامی قهرمانانه دانسته و به وی لقب قهرمان اینترنت ایران داده اند.
برخی نیز از وی به نام امیرکبیر اینترنت ایران نام برده اند و در مجموع اکثر پیام های کاربران در صفحه اینستاگرام واعظی حمایت از این اقدام وی است.
البته بیشتر این کاربران خواستار آن شده اند که وزیرارتباطات اجازه ندهد اپراتورها قیمت ها را بیش از حد افزایش دهند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.