انجام پروازهای بدون تاخیر وارتقای کیفیت خدمات از برنامه های مهم ایران ایر است

انجام پروازهای بدون تاخیر وارتقای کیفیت خدمات از برنامه های مهم ایران ایر است

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مسافران برای ما اهمیت زیادی دارد، گفت: انجام پروازهای بدون تاخیر و ارتقای کیفیت خدمات از برنامه های مهم ایران ایر است.

به گزارش دیوان اقتصاد ، فرزانه شرفبافی روز شنبه افزود: رعایت اصل مشتری مداری، توجه به حقوق مسافران، ارتقای کیفیت خدمات و کسب رضایت مندی مسافران برای ما اهمیت زیادی دارد.
شرفبافی با بیان این که رعایت حقوق مسافر یک مساله بدیهی است و در واقع این به معنای اجرای قانون است، گفت: انجام پروازهای به موقع و پذیرایی از مشتری از انتظارات مسافران است و انتظار داریم سطح کیفیت خدمات ما برای ارئه به مسافران ارتقا یابد.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: هماهنگی بین مدهای حمل و نقلی از استرس مسافر می‌کاهد و عامل مهمی در آرامش روحی مسافران خواهد بود و حداقل چیزی هم که مسافر هنگام سوار شدن به هواپیما می‌خواهد ابتدا یک رفاه نسبی و احترام به وی است.
شرفبافی به وضعیت کیترینگ پروازهای ایران ایر اشاره کرد و گفت: امیدواریم کیفیت کیترینگ پروازهای ما بهتر شود، چرا که در حال حاضر مشکلاتی در این زمینه وجود دارد برای همین امیدواریم تا 6 ماه آینده با عملیاتی‌ شدن کیترینگ فرودگاه حضرت امام(ره) غذای گرم به پروازهای ایران ایر از این فرودگاه تحویل شود.
به گفته سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، مسافران انتظار پروازهای ایمن، ارزان و به موقع را دارند و از طرفی ارزان بودن بلیت‌های پروازها برای مسافرین ما در ایران ایر بسیار مهم است.
شرفبافی ارائه خدمات به مناطق محروم کشور را نیز اولویت دیگر ایران ایر دانست و گفت: قرار نیست ملاک ما انجام پروازها در شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی ( ره ) باشد زیرا خیلی از مسافران ما در شهرستان‌ها محتاج یک حمل و نقل سریع و آسان هستند و باید برای سفر این افراد نیز برنامه ریزی شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.