مسیرتوسعه زیرساخت های ارتباطی در دولت دوازدهم باسرعت بیشتری ادامه خواهد یافت

مسیرتوسعه زیرساخت های ارتباطی در دولت دوازدهم باسرعت بیشتری ادامه خواهد یافت

یک‌شنبه, اوت 6, 2017 - 10:05 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران دریکی از شبکه های اجتماعی به سالروز تاسیس این شرکت در چهاردهم مردادماه اشاره کرد و نوشت:مسیر توسعه در دولت دوازدهم با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

به گزارش دیوان اقتصاد،محمد جوادآذری جهرمی درصفحه اینستاگرام خود نوشت:چهاردهم مرداد امسال، سیزده سال از تاسیس شرکت ارتباطات زیرساخت می‌گذرد و این شرکت سالگرد تاسیس خود را در حالی برگزار می‌کند که رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران در آیین تحلیف خود و در حضور نمایندگان منتخب مردم و نمایندگان سایر کشورها، یکی از موفقیت‌های دولت یازدهم را افزایش ده برابری دسترسی و ظرفیت اینترنت کشور اعلام کردند.

معاون وزیرارتباطات نوشت:جای بسی خوشحالی است که تلاش همکاران بنده در شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند اینترنت را از 624 گیگابیت بر ثانیه در ابتدای دولت به بیش از 10 هزارگیگابیت بر ثانیه در حال حاضر رسانده است و امروز به عنوان موفقیت دولت مطرح می‌شود.

حسن روحانی روز گذشته( شنبه)پس از ادای سوگند، در بخشی از سخنان خود به دستاوردهای دولت یازدهم در زمینه فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت:دسترسی به اینترنت و اطلاعات به‌هنگام در فضای مجازی ۱۰ برابر شده است ودر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تحولات بزرگی در زیرساخت ها به وجود آمده است این دسترسی ها نقش مهمی در توسعه کسب و کارهای مرتبط ایفا می کند.

به گزارش ایرنا، «شرکت ارتباطات زیرساخت» کنونی پیرو سیاستها و برنامه های کلان نظام جمهوری اسلامی در راستای ابلاغ سیاستهای اصل 44 قانون اساسی، به عنوان شرکتی مستقل از شرکت مخابرات ایران به فعالیت خود ادامه می دهد .

هیات وزیران در سال 1383 به پیشنهاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به استناد مواد 2 و 4 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1379 و مصوبه 1382 شورای عالی اداری در اجرای بند ب ماده یک قانون مذکور با تجدید سازمان و تغییر نام و اصلاح اساسنامه شرکت طرح و توسعه شبکه های مخابراتی ( ثبت شده به شماره 18347 ) به شرکت ارتباطات زیرساخت موافقت کرد.

متعاقب تصویب موضوع تغییر نام شرکت طرح و توسعه شبکه های مخابراتی به شرکت ارتباطات زیرساخت و انتصاب هیات مدیره آن به وسیله مجمع عمومی اقدام های لازم قانونی برای شکل دهی به هیات مدیره انجام شد .

اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای توجه و اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی و واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی تغییر و به صورت شرکت مستقل و زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درسال1387 در چهار فصل و 36 ماده به تصویب شورای نگهبان رسید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.