همایش تجاری ایران و روسیه ۴ خرداد در مسکو برگزار می شود

همایش تجاری ایران و روسیه ۴ خرداد در مسکو برگزار می شود

مدیر عامل شرکت پارس پگاه تجارت اعلام کرد: همایش تجاری ایران و روسیه چهارم و پنجم خرداد ماه امسال در هتل رادیسون رویال مسکو برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت پارس پگاه تجارت اعلام کرد: همایش تجاری ایران و روسیه چهارم و پنجم خرداد ماه امسال در هتل رادیسون رویال مسکو برگزار می شود.

مرتجی با بیان این مطلب افزود: این همایش دو روزه با همکاری اتاق های بازرگانی و صنعت روسیه ، مسکو ، آستراخان و با مشارکت اتاقهای بازرگانی کراسنودار، روستوف، ولگوگراد و استاورپل از جنوب روسیه برگزار خواهد شد.

وی اظهارداشت: این همایش با هدف توسعه مراودات و مبادلات ایران روسیه و افزایش صادرات غیر نفتی کشور در بخش های صنعت ساختمان و انرژی، صنایع غذایی، روش های ابیاری و کشاورزی، بیمه، بانک، حمل و نقل، امور گردشگری و خدمات فنی مهندسی و صدور کالا برگزار می شود.

مرتجی در ادامه اظهارداشت: با توجه به فرصتها و امیدهایی که در فضای پسا برجام به ویژه در حوزه های توسعه تجارت خارجی بوجود آمده ، در آینده نزدیک شاهد جهش در روابط اقتصادی بین ایران و کشورهای منطقه به ویژه کشور روسیه خواهیم بود.

وی معتقد است: هم اکنون که تصمیم گیران عالی دو کشور عزم جدی برای گسترش روابط دو جانبه دارند و حجم سفر مسئولان بلند پایه اقتصادی بخشهای دولتی و خصوصی و تبادل هیاتهای تجاری بین دو کشور افزایش یافته، فرصت مضاعفی برای رفع موانع تجاری و رونق داد و ستد فراهم شده است.

وی تاکید کرد: باید فرصتی که برای گسترش فعالیت های مشترک اقتصادی با روسیه فراهم آمده را غنیمت دانسته و در جهت تسهیل مراودات همه جانبه تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه نهایت تلاش را داشته باشیم.

مرتجی در ادامه به نقش مهم برگزاری همایش های تجاری بین ایران و روسیه اشاره کرد و گفت: برگزاری همایشهای تجاری، می تواند نقش بسیار موثری در تسهیل ارتباط تجار بین دو کشور و آماده سازی بازارهای متقابل برای همکاری با یکدیگر ایجاد نماید.

مدیر عامل شرکت پارس پگاه تجارت اظهارداشت: در این همایش دو روزه به محور هایی شامل تاثیر دوران پسابرجام در رشد اقتصاد و حجم مبادلات ایران و روسیه و بازار کشورهای CIS، نقش و جایگاه اقتصاد و بازار روسیه در منطقه، بررسی حضور موثر در جغرافیای اقتصادی و بازار روسیه، جنوب روسیه تا حاشیه رود ولگا ، شناسایی و بررسی نیازهای بازار روسیه ، ذائقه، سلیقه سنجی، نیازها و رفتار مصرف کنندگان و خریداران روسی و ویژگی بازارمصرف مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: بررسی نحوه حضور رقباء در بازار روسیه ، شیوه های تبلیغات و ایجاد برندینگ ، بررسی جایگاه امور گمرکی، حمل و نقل، بیمه و بانک در تجارت با روسیه ، ارزیابی نحوه ثبت شرکت و یا نحوه افتتاح شعبه شرکت و تاسیس دفتر تجاری ، نحوه مذاکرات، عقد قرارداد و حل اختلافات با شرکتهای روسی نیز از دیگر موارد مورد بحث در این همایش دو روزه خواهد بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.