سفر هیات پتروشیمی اسپانیایی به تهران

سفر هیات پتروشیمی اسپانیایی به تهران

هیاتی از شركت بارسلونای اسپانیا با حضور در تهران، گفت وگوهایی را باهدف امضای قرارداد خرید برخی از محصولات پتروشیمی و پلیمری از ایران آغاز كرد.

هیاتی از شركت بارسلونای اسپانیا با حضور در تهران، گفت وگوهایی را باهدف امضای قرارداد خرید برخی از محصولات پتروشیمی و پلیمری از ایران آغاز كرد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا،مدیر بازار و روابط بین‌الملل انجمن صفی كارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران در حاشیه نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، به حضور نمایندگان شركت بارسلونای اسپانیا در دهمین نمایشگاه ایران پلاست اشاره كرد و افزود: نمایندگان این شركت اسپانیایی به دنبال خرید برخی از محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری از ایران هستند.
مدیر بازار و روابط بین‌الملل انجمن صفی كارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران اضافه كرد: نمایندگان شركت بارسلونای اسپانیا به دنبال امضای قرارداد خرید برخی از گریدهای پلی اتیلن سبك و سنگین، پروپیلن و پلی پروپیلن از شركت‌های پتروشیمی ایران هستند.
وی ادامه داد: قرار است بزودی مذاكرات نهایی بین برخی از شركت‌های پتروشیمی ایران و این شركت اسپانیایی برای توافق و امضای قرارداد فروش انجام شود.
وی گفت: شركت‌های پتروشیمی ایران با توجه به تامین كامل نیازهای داخلی از ظرفیت مازاد برای عرضه و صادرات انواع محصولات پلیمری و پتروشیمی به شركت‌های اروپایی و آسیایی از جمله بارسلونای اسپانیا برخوردارند.
برای نخستین بار در طول برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی، تعداد كشورهای حاضر در نمایشگاه ایران پلاست به عدد بی‌سابقه 25 كشور رسیده به طوری‌كه تاكنون شركت‌هایی از آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، جمهوری چك، سوئیس، هلند، دانمارك، لهستان، روسیه، بلژیك، چین، كره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، تركیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاكستان، آفریقای جنوبی و استرالیا در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.
دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست كه از 25 فروردین با حضور 500 شركت از 25 كشور در تهران آغاز به كار كرده است، تا فردا ادامه دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.