جوان‌‌گرایی کلید پیشرفت بیمه کوثر

مدیرعامل بیمه کوثر در بیست‌‌و‌دومین سفر استانی عنوان‌کرد:

جوان‌‌گرایی کلید پیشرفت بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر با به‌‌کارگیری افراد جوان، خلاق و پرتلاش توانست در سال‌‌های گذشته پیشرفت کند.

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیرعامل شرکت در دیدار با کارشناسان و نمایندگان سرپرستی استان استان گیلان، ضمن بیان این مطلب، تصریح‌کرد: حضور مدیران باتجربه و انتقال دانش و تجربه آنان به کارشناسان و نیز ایجاد یک نظام مدیریتی پویا و دارای بازدهی بالا موجب رشد و بالندگی شرکت شد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی شناسایی و بهره‌مندی از فرصت‌های پیش‌رو در سال‌جاری را از یکی از عوامل دستیابی به اهداف شرکت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: در سال گذشته با شناسایی و به کارگیری پتانسیل‌‌ها 304میلیارد تومان سود محقق شد که از این مبلغ 268میلیارد تومان از محل درآمد سرمایه‌گذاری در بازار بورس و مابقی از منابع سپرده‌های بانکی تامین شد.
وی از تفاوت نگاه بازار به شرکت در سال گذشته خبرداد و گفت: دانش و تخصص معاونان و مدیران فنی و غیرفنی، راه‌اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان، برقراری تعامل با ذی‌نفعان و نیز ایجاد بسترهای افزایش اعتماد عموم جامعه به شرکت از عوامل موثر در توسعه بازار بیمه کوثر بوده است.
مدیرعامل بیمه کوثر افزود: برنامه‌محوری، اصلاح ترکیب پرتفو و تفویض اختیار به مدیران ستادی و استانی از دیگر عوامل موفقیت شرکت در سال گذشته بوده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.