مرکز ارتباطات گروه سایپا، برترین روابط‌عمومی کشور در پاسخ‌گویی

مرکز ارتباطات گروه سایپا، برترین روابط‌عمومی کشور در پاسخ‌گویی

مرکز ارتباطات گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان برترین روابط عمومی کشور در حوزه پاسخ‌گویی و کنش‌گرایی، لوح تقدیر و تندیس دبیرخانه دائمی ستاد برگزاری هفته روابط عمومی ایران را دریافت کرد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان برترین روابط عمومی کشور در حوزه پاسخ‌گویی و کنش‌گرایی، لوح تقدیر و تندیس دبیرخانه دائمی ستاد برگزاری هفته روابط عمومی ایران را دریافت کرد.

همزمان با برگزاری همایش روابط‌عمومی الکترونیک که به‌همت ستاد برگزاری هفته روابط عمومی برگزار شده، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا، لوح تقدیر و تندیس این همایش را به‌عنوان روابط عمومی پاسخ‌گو و کنش‌گرا دریافت کرد.

در لوح تقدیر دریافت شده آمده است: «پاسخ‌گویی یکی از اصلی‌ترین وظایف روابط عمومی در شرایط فعلی اقتصادی و از مهم‌ترین کارکردهای ارتباطی با مشتریان است؛ ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا، لوح تقدیر ستاد برگزاری هفته روابط عمومی به‌عنوان روابط عمومی پاسخ‌گو و کنش‌گرا به‌آن مرکز تقدیم می‌شود




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.