انعقاد تفاهم نامه مشترک بین بیمه معلم و اتاق تهران

انعقاد تفاهم نامه مشترک بین بیمه معلم و اتاق تهران

نشست مشترک بیمه معلم شعبه تهران بزرگ با اتاق بازرگانی برگزار و طی آن، انعقاد تفاهم نامه میان بیمه معلم و اتاق بازرگانی در دستور کار قرار گرفت.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، طی این نشست با مسئول اتاق ایران و ارمنستان زوایای مختلف همکاری این شرکت بیمه ای مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه صمیمانه هرویک یاریجانیان مسئول اتاق ایران و ارمنستان و عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با تشریح عملکرد شرکتهای زیر مجموعه اتاق تهران عنوان داشت: مجموعه ای بزرگ از صنایع مختلف اعم از (صنایع ماشین سازی، غذائی، پوشاک و حمل و نقل و...) مشغول به فعالیت هستند که پوشش نیازهای بیمه ای این صنایع بزرگ در شرایط فعلی اقتصادی اهمیت بسزائی خواهد داشت.

مسئول اتاق ایران و ارمنستان افزود: زمینه های همکاری صنایع زیر مجموعه اتاق تهران با بیمه معلم با توجه به مزایای این شرکت بیمه ای می تواند سبب ایجاد همکاری های مشترک بسیاری شود.

وی در ادامه با توجه به انعقاد تفاهم نامه با بیمه معلم جهت استفاده از پوشش های مختلف بیمه ای عنوان کرد: برای همکاری منسجم، خدمات متنوع بیمه معلم جهت ارایه به صاحبان صنایع در دستور کار قرار دارد.

در ادامه این جلسه مصطفی یاسری، مدیر شعبه تهران بزرگ بیمه معلم با بیان اینکه این شرکت همواره تلاش کرده با صاحبان صنایع بزرگ به زبان مشترک برسد، اظهار داشت:

از انجا که بیمه معلم یکی از شرکتهای پرسابقه و با اعتبار صنعت بیمه است، صنایع بزرگی را زیر چتر بیمه ای خود قرار داده است .

در پایان این نشست مقرر شد، انعقاد تفاهم نامه اتاق تهران با شرکت بیمه معلم در زمینه تشریح پوشش های بیمه ای به شرکتهای زیر مجموعه نیز در دستور کار قرار گیرد.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.