منتخب رای‌دهندگان ازحمایت همه‌جانبه نهاد ناظر برخوردار خواهد بود

پیام رییس کل بیمه مرکزی درباره انتخابات سندیکای بیمه‌گران؛

منتخب رای‌دهندگان ازحمایت همه‌جانبه نهاد ناظر برخوردار خواهد بود

نظارت توأم با احترام و توسعه‌محور و همچنین حفظ کامل استقلال شرکت‌های بیمه و صیانت از دستاوردهای آن، ماموریت اصلی و مهم نهاد ناظر به شمار می‌رود.

به گزارش دیوان اقتصاد,بی‌تردید سندیکای بیمه‌گران ایران، به عنوان بزرگترین تشکل صنفی صنعت بیمه در کشور باید با تمامی ظرفیت‌های اساسنامه‌ای خود در مسیر تقویت بنیان‌های فنی آموزشی و مالی شرکت‌های بیمه و کمک به امر آموزش و فرهنگ‌سازی حرکت کند و دوشادوش انجمن‌های حرفه‌ای و نهادهای تخصصی به اعتلای آن بپردازد.
سندیکای بیمه‌گران نماد دموکراسی در صنعت بیمه کشور به شمار می‌رود. بی‌طرفی بیمه‌ مرکزی در برپایی انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران ایران یک اصل است که در قانون نیز پیش‌بینی شده و نیازی به استدلال ندارد و با توجه به ترکیب رای‌دهندگان که همگی از صاحب‌نظران و دلسوزان صنعت بیمه به شمار می‌روند، منتخب آنان نیز از حمایت همه‌جانبه نهاد ناظر برخوردار خواهد بود.
برون‌سپاری بخشی از وظایف حاکمیتی و آمادگی برای واگذاری بحث دیگری از تکالیف بیمه مرکزی از جمله مباحث آموزشی، استقرار نظام خودکنترلی در شرکت‌های بیمه و مسئولیت‌های متنوع دیگر نشان از عمق اعتماد بیمه مرکزی به مجموعه سندیکای بیمه‌گران ایران دارد که به یاری خداوند دامنه این تامل روز به روز گسترده‌تر خواهد شد.
از سوی دیگر گسترش دامنه فعالیت‌ها وبرنامه‌های مختلف و نوین با همکاری و همیاری فعالان و کنشگران اصلی صنعت بیمه، موجب خواهد شد که هم انسجام و هماهنگی بیشتر و بهتری در بین اهالی پرشور و دلسوز این صنعت فراهم گردد و هم فضای کسب و کار بیمه‌ای در کشور رونق گرفته و با تداوم این رویکرد شاهد توسعه روزافزون این صنعت و تاثیرگذاری بیشتر در مباحث کلان اقتصادی جامعه خواهیم بود.
آرزومندیم انتخابات سندیکای بیمه‌گران ایران در فضای شفاف و شاداب و حرفه‌ای برگزار شده تا برگ زرین دیگری به کتاب قطور افتخارات صنعت بیمه اضافه شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.