فرصت شرکت در جشنواره‌های بانک ایران زمین را از دست ندهید

فرصت شرکت در جشنواره‌های بانک ایران زمین را از دست ندهید

بانک ایران زمین در راستای ارتباط مستمر و بهینه با مشتریان خود، با برگزاری جشنواره‌های جذاب، همواره پیشتاز بوده است.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، بانک ایران زمین هم‌اکنون با چندین جشنواره میهمان خانه مشتریان خود شده است.
در همین راستا قصد داریم برای آشنایی هرچه بیشتر مشتریان بانک ایران زمین، نگاهی اجمالی به جشنواره‌های فعال این بانک داشته باشیم.

**جشنواره یلدای ایران زمین
در این جشنواره اعضای باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، با استفاده از امتیازهای خود از سبدهای جوایز ویژه بهره‌مند شده و فرصت حضور در قرعه کشی چرخ گردون و دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی از جوایز یلدای رویایی نیز بهره‌مند شوند. سبد جوایز یلدای رویایی شامل هزینه خرید لپ‌تاپ، گوشی هوشمند، ساعت هوشمند، مچبند هوشمند و پی‌اس4 به ارزش 250میلیون ریال، ۵ کمک هزینه خرید لپ‌تاپ به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال، ۵ کمک هزینه خرید تلفن هوشمند به ارزش ۵۰ میلیون ریال، 5کمک هزینه خرید ساعت هوشمند به ارزش ۵۰ میلیون ریال و 60 کمک هزینه خرید مچ‌بند هوشمند به ارزش 5 میلیون ریال تنها بخشی از جوایز جشنواره یلدای ایران زمین است.
براساس این گزارش، مشتریان می‌توانند امتیازهای خود را در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین بالا برده و در این جشنواره هیجان‌انگیز شرکت کنند. 
لازم به ذکر است که با توجه به استقبال و درخواست اعضاء باشگاه مشتریان، جشنواره یلدای ایران زمین به مدت دو هفته تمدید شده است و مشتریان می‌توانند تا ۱۴ دیماه ۱۳۹۸ امتیازهای باقی مانده خود را در سبدهای جذاب جشنواره یلدای ایران زمین، تبدیل به فرصت‌های طلایی کنند. 
بر همین اساس، اعضاء باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در جشنواره یلدای ایران زمین می توانند با بهره‌گیری از خدمات بانکداری الکترونیکی، پرداخت قبض، انتقال وجه، نصب همراه بانک، افزایش سپرده های جاری و قرض الحسنه و .. . امتیاز کسب کرده و سپس امتیازات خود را در 5 سبد قرعه کشی هزینه کنند.

** مسابقه رادیو آوای ایران زمین
مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند با مراجعه به آدرس مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند با مراجعه به 
https://club.izbank.ir/Match.aspx 
و با پاسخ به سوال مطرح شده در مسابقه رادیو آوای ایران زمین شرکت کنند.
این مسابقه که از 4 دیماه 98 شروع شده است، تا 18 دیماه ادامه داشته و مشتریان می‌توانند با پاسخ به سوال مطرح شده، یکی از برندگان این بانک باشند.

**مسابقه بسنج و بگردون
بانک ایران زمین روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه هرهفته مسابقه گردونه شانس را در کانال تلگرامی خود برگزار می‌کند.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این کانال و پاسخ به سوالات مربوطه، شانس‌خود را در گردونه شانس بانک ایران زمین محک بزنند.
لازم به ذکر است که از بین پاسخ‌های دریافتی همان شب قرعه کشی شده و به 100نفر از کسانی که پاسخ درست داده‌اند، لینکی داده می‌شود که از طریق آن به گردونه شانس خود متصل شوند. در گردونه شانس درصورتیکه شرکت کننده هدیه نقدی برنده شود همان لحظه جایزه به حسابش واریز می‌شود.
برای شرکت در این مسابقه کافی است به کانال تلگرامی این بانک به آدرس 
https://t.me/izbank
مراجعه کنید.
در پایان گفتنی است، برای پیوستن به باشگاه مشتریان بانک ایران زمین به آدرس
https://club.izbank.ir/#
مراجعه یا با شماره تلفن 2409 -021 مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین تماس بگیرید.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.