معرفی مقالات برگزیده ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

معرفی مقالات برگزیده ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

مقالات برتر شرکتکنندگان در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد فناوری اطلاعات از سوی داوران علمی این همایش انتخاب و معرفی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، استادان، پژوهشگران و دانشجویان صنعت بیمه، مقالات خود را به دبیرخانه همایش فرستادند. داوران خبره و نامی این صنعت نیز مقالات ارسالی را بررسی و ارزیابی کردند و در نهایت هشت مقاله برتر انتخاب شد.
زینب حمیدی‌فر افزود: از میان مقالات ارسالی، سه مقاله «تاثیر مدیریت ریسک جامع بر مزیت رقابتی با در نظر گرفتن نقش تعديل‌گري زيرساخت و استراتژي فناوري اطلاعات»-مطالعه موردي: شعب بيمه ايران در شهر تهران (مهدی یوسفی، ساناز ترابي)؛ «به‌کارگیری تکنیک‌های سنجش ‌از دور در مدیریت ریسک بیمه‌های کشاورزی» (هادی شمس اسفندآبادی، دکتر محسن قمری اصل) و «بررسی میزان تاثیر مولفه‌های نوآوری بازخدماتی، به‌منظور پیاده‌سازی آن در صنعت بیمه» - مطالعه موردی شرکت بیمه ملت (محسن بزرگ‌زاده خالدآبادی -نجمه ملائی-اسماعیل بحیرائی-علی شهبازی)؛ به‌ترتیب حایز رتبه اول تا سوم شدند.
مدیر آموزش‌و‌پژوهش بیمه‌کوثر در ادامه گفت: از میان مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش، پنج مقاله نیز در بخش پوستری انتخاب شد.
وی خاطرنشان‌کرد: مقالات «استفاده از فناوری‌های تحول‌آفرین در کاهش تقلبات بیمه‌ای» (محسن قره‌خانی و فاطمه عطاطلب)؛ «نقش فناوری اطلاعات در نظارت و کاهش تخلف و تقلب در صنعت بیمه» (علیرضا آقاجانی منجیلی-محمدمنصوری حبیب‌آبادی-محمد قنبری جلفایی)؛ «بررسی نقش فناوری اطلاعات در تسریع روند صدور بیمه‌نامه‌ها در شرکت بیمه کوثر» (حجت‌اله لباف)؛ «تاثیر نوآوری‌های فناورانه بر زنجیره تامین ارزش صنعت بیمه و ارزیابی آن به‌روش تحلیل ماتریس SWOT»(سمیه محمودی‌مطلق وسعید عبدی بوسجین) و «بررسی و رتبه‌بندی شاخص‌های موثر بر انتقال نوآورانه فناوری در خدمات بیمه‌های زندگی)نمونه موردی: شرکت بیمه ایران»(بهزاد سالمی) نیز در بخش پوستری پذیرفته شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.