کاهش ۵۷ درصدی هزینه مطالبات مشکوک الوصول بانک ایران زمین

کاهش ۵۷ درصدی هزینه مطالبات مشکوک الوصول بانک ایران زمین

بانک ایران زمین که با نماد وزمین(زمین) و سرمایه ۴٫۰۰۰ میلیارد ریالی در بازار سرمایه کشور فعال است، موفق شده است که  هزینه مطالبات مشکوک الوصول خود را از ۴۸۸ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال در پایان آذر سال گذشته به ۲۱۰ میلیارد و ۹۷۶ میلیارد ریال در پایان ۹ ماهه امسال کاهش دهد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، در عین حال ، سود حاصل از سرمایه گذاری ها وسپرده گذاری های این بانک خصوصی با ۱۰ درصد رشد از ۱۳٫۱۱۳ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال در پایان ماه نهم سال ۹۷ به ۱۴٫۴۳۶ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال در پایان فصل پاییز ۹۸ افزایش یافته است.
این گزارش می افزاید: درآمد کارمزد بانک ایران زمین نیز در پایان آذرماه سال جاری نسبت به مقطع مشابه سال گذشته ۲۱ درصد جهش داشته و از ۲۶۱ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال به ۳۱۷ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال افزایش یافته است.
بر پایه همین گزارش، جمع درآمدهای مشاع وزمین ۷ درصد بیشتر شده و از ۱۶٫۷۹۹ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال به ۱۸٫۰۰۰ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال در پایان نهمین ماه امسال رسیده است.
گفتنی است که جمع دارایی های بانک ایران زمین نیز نسبت به ۳۰۱٫۹۶۶ میلیارد و ۴۰۵ میلیون ریال آذرماه سال گذشته با ۹ درصد رشد، رقم ۳۲۸٫۵۵۵ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال را در پایان آذرماه ۹۸ به ثبت رسانده است.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.