ثبت رکورد جدید تولید شمش فولادی در مجتمع فولاد صنعت بناب

ثبت رکورد جدید تولید شمش فولادی در مجتمع فولاد صنعت بناب

رکورد جدید تولید شمش فولادی در واحد ذوب 150 مجتمع فولاد صنعت بناب به مناسبت دهه فجرثبت شد.

به گزارش دیوان اقتصاد،درایام اله دهه فجر، رکورد جدید تولید شمش فولادی در واحد ذوب قوس 150 این مجتمع به میزان 1130 تن در روز در حالی به ثبت رسید که این میزان تولید در این واحد بی سابقه بوده و شمش های 150در 150 با گرید های  5sp , 3sp   در حال حاضر تولید می گردد.
واحد ذوب و ریخته گری 150 ( ذو ب شاهین ) مجتمع فولاد صنعت بناب از سال 1392 راه اندازی گردیده و سالانه توان تولید 320 هزارتن شمش فولادی را با کیفیت بالا دارا می باشد .
ذوب 150 این شرکت دارای کوره قوس 50 تنی بوده و قابلیت هات شارژ و اتصال به خط نورد 18 استند را نیز دارا میباشد که در حال حاضر شمش های تولید شده در این واحد در خطوط نورد این مجتمع مورد استفاده قرار گرفته و در بازارهای داخلی و خارجی نیز عرضه می شود .
شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب در حال حاضر با داشتن دو واحد ذوب و ریخته گری توان تولید سالانه 600 هزار تن شمش فولادری را دارا بوده و همچنین با برخورداری از 7 خط نورد،  قابلیت تولید سالانه بیش از یک میلیون و 950  هزارتن  انواع مقاطع نوردی در قالب سبد کامل محصولات فولادی را دارا می باشد که به سبب کیفیت بالای محصولات تولیدی، در بازرهای داخلی و خارجی از جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان برخوردار است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.