مدرسه امید تجارت در شهرستان خنداب افتتاح شد

مدرسه امید تجارت در شهرستان خنداب افتتاح شد

مدرسه دو کلاسه امید تجارت در روستای "شرشره" شهرستان خنداب استان مرکزی با حضور معاون مدیر عامل بانک تجارت افتتاح شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این مراسم که با حضور مهرجو معاون مدیر عامل بانک تجارت، مهدی زندیه وکیلی معاون امور عمرانی استانداری، حاجعلی بیگی فرماندار خنداب، فولاد وند مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان، محمدی مدیر کل نوسازی مدارس استان،،امام جمعه منطقه خنداب، مصطفی جعفری مدیر شعب استان مرکزی، مقامات محلی و دانش آموزان روستا شرشره برگزار شد، مهرجو معاون مدیر عامل بانک تجارت با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان و اهالی خون گرم این روستای افتتاح مدرسه امید تجارت را در ایام مبارک دهه فجر را به مردم این منطقه تبریک گفت.
معاون مدیر عامل با اشاره به اینکه بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود تاکنون بیش از 40 مدرسه به همت همکاران بانک و مشارکت سایر بخش ها افتتاح کرده، افزود: مدرسه روستای شرشره شهرستان خنداب هفتمین مدرسه ای بوده که در سال جاری با کمک این بانک به بهره برداری رسیده است.
وی ادامه داد: ساخت مسجد،حمام روستایی،آب شرب روستایی و نصب دستگاههای تصفیه آب در روستاها و حضور موثر را وظیفه ذاتی خود می داند و در هر زمینه ای که نیاز باشد در حد بضاعت و توان خود در این عرصه وارد میدان می شود.
مهدی زندیه وکیلی معاون امور عمرانی استانداری مرکزی با تقدیر از عملکرد بانک تجارت گفت: شهرستان خنداب یکی از مناطق کم برخوردار استان مرکزی است و به همین دلیل مدیریت استان نگاه ویژه ای به اجرای طر ح های عمرانی و زیر ساختی در این خطه دارد.
حاجعلی بیگی فرماندار خنداب، نیز ضمن تشکر از ساخت این مدرسه با مشارکت بانک تجارت گفت: عملکرد این بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی وپیگیری مجدانه برای ساخت مدرسه امید تجارت خنداب، بسیار ارزشمند است.
همچنین محمدی مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی با تشریح و ارائه گزارشی از مدارس ساخته شده و در حال احداث، از حضور بانک تجارت در عرصه مدرسه سازی تقدیر و انجام این کار ارزشمند را یکی از مهم ترین دستاورد های این بانک بزرگ تجاری کشور دانست.
روستای شر شره با جمعیتی بالغ بر 170 نفر از توابع شهرستان خنداب در 95 کیلومتری جنوب غربی اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.