تمهیدات ویژه برای تسهیل فرآیند صدور بیمه نامه های بیمه رازی

تمهیدات ویژه برای تسهیل فرآیند صدور بیمه نامه های بیمه رازی

در راستای تامین و حفظ سلامت عمومی در شرایط فعلی ناشی از شیوع بیماری کرونا، مدیر عامل بیمه رازی برای تسهیل فرآیند صدور بیمه های این شرکت علی الخصوص بیمه اجباری شخص ثالث دستور ویژه صادرکرد.

به گزارش دیوان اقتصاد ،بختیاری در این دستور ویژه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامتی، شادی و سربلندی برای همه مردم ایران، خواستار تسهیل در فرآیند تامین پوشش های بیمه ای وکاهش مراجعه کنندگان به شعب و نمایندگی ها شد.

پیرو این دستور که به کلیه مدیران ستادی ، شعب و نمایندگان ابلاغ شده است، امکان خرید بر خط( online)بیمه نامه ثالث نیز از طریق اکوسیستم همراز به نشانی اینترنتی: www.hamraz24.ir فراهم شد. همچنین مقرر گردیده است؛  برای تک تک بیمه گذارانی که بیمه نامه آنها بین بازه زمانی 98/12/25 لغایت 99/02/25 منقضی می شود، پیامک ویژه با درج نشانی اینترنتی ارسال و از آنها برای تمدید بیمه نامه های خود از طریق اکوسیستم همراز دعوت شود. علاوه بر این یک گروه کاری ویژه در سطح شعب بیمه رازی  ماموریت یافت تا طی چند روز باقیمانده تا پایان سال از طریق تماس تلفنی، پیامک و احیاناً شبکه های اجتماعی برای تمدید بیمه نامه های آن دسته از افرادی که به هر دلیل امکان دسترسی به سامانه را ندارند، اطلاع رسانی نماید تا بیمه گذاران به صورت غیر حضوری برای تمدید بیمه نامه خود اقدام نمایند.

پایبندی به اصول اخلاقی و مسئولیت اجتماعی در حفاظت و صیانت از سلامت مردم، تسهیل گری امور بیمه گذاران و ساماندهی تیم های ویژه پاسخگویی به مشتریان از دیگر تاکیدات مدیر عامل بیمه رازی در این دستور ویژه بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.