مدیرعامل بیمه البرز فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت

مدیرعامل بیمه البرز فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت

محسن پورکیانی مدیرعامل شرکت بیمه البرز در پیامی فرارسیدن روزهای نویدبخش بهار و آغاز سال نو را به همه مشتریان، کارکنان، نمایندگان، کارگزاران و سهامداران بیمه البرز و خانواده ­های آنان تبریک گفت.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این پیام آمده است:
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

اکنون که زمین و زمان جامه نو بر تن می کند و بهار طبیعت فرا می رسد، خداوند سبحان را شاکرم که به ما عنایت فرمود تا سالی که با حوادث طبیعی آغاز و با حوادث طبیعی پایان پذیرفت رابا همت همکاران صدیق، زحمتکش و پرکار و تلاش به خوبی سپری و گام‎های استوار و بلندی در راستای اهداف بلند شرکت بیمه البرز برداریم.
در این سال با وجود تمام حوادث واقع شده، شرکت بیمه البرز توانست ضمن انجام رسالت اجتماعی خود در راستای گسترش فرهنگ بیمه در کشور دستاوردهای قابل توجهی کسب و علی­رغم مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا ضمن عملکرد مطلوب، بزرگترین سرمایه و دارایی خود را که رضایتمندی و اعتماد مشتریان است، بیش از پیش حفظ نماید.
اینجانب در آستانه سال نو از خدمات بی شائبه شما همکاران شریف بیمه البرز تشکر صمیمانه می‎نمایم. کارکنانی که با وجود محدودیت‎ها و مشکلات، با تلاش‎های شبانه روزی، صفحات زرینی در دفتر اقتصادی میهن مان گشودند و در سایه ‌همکاری و همراهی این عزیزان، توانستیم شاهد این دستاوردهای بزرگ در شرکت بیمه البرز باشیم.
به فضل خدا در سال جدید، برآنیم با افزایش پورتفوی سودآور و با تأکید بر محوریت فروش بیمه­ نامه های خرد به ویژه بیمه­ نامه­ های عمر، در کنار تحولات دیجیتال، سهم شرکت را از بازار بیمه­ ای کشور افزایش دهیم و به موفقیت های چشمگیر جدیدی دست یابیم.
در پایان برخود لازم میدانم فرارسیدن روزهای نویدبخش بهار و آغاز سال نو را خدمت همه مشتریان، کارکنان، نمایندگان، کارگزاران، سهامداران و خانواده ­های معزز ایشان تبریک و تهنیت عرض نمایم و در پرتو الطاف بیکران خداوند بزرگ، سلامتی، سعادت، شادکامی، طراوت و عزت همه سروران گرامی را طلب نمایم.

محسن پورکیانی – مدیرعامل




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.