بیمه آرمان در سال جدید افزایش سرمایه می‌دهد

بیمه آرمان در سال جدید افزایش سرمایه می‌دهد

دوشنبه, مارس 23, 2020 - 12:43 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی بیمه آرمان در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۳۹۹، از افزایش سرمایه این شرکت در سال جدید خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، متن کامل پیام حمید رضا امیر حسنخانی به شرح زیر است.

بسمه تعالی

بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی بهتر از همه دیروزها، سبزی و طراوت را تلاوت کردن. وقتی نگاه بهار بر دیوار دل و جانمان می تابد، از تدبیر کننده شب و روز و بی همتای هستی بخش، دگرگونی، تحول و بهترین حال ها را در لحظات تحویل سال با تمام وجودمان تمنا می کنیم.

سال یک هزار و سیصد و نود و نه هجری شمسی را در حالی آغاز می کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق و زحمتکش و نمایندگان گرانقدر سراسر کشور، شاهد دستاوردهای قابل توجه در بیمه آرمان بوده ایم و امید است که از این پس نیز روند رو به رشد ادامه یابد.

ما برآنیم در سال جدید با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از تمام منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی و گسترش آگاهی عمومی و نظارت صحیح به گونه ای عمل کنیم تا سطح رضایتمندی مشتریان و همکاران در راستای اهداف و برنامه های شرکت بیمه آرمان تحقق یابد و به یاری خداوند متعال و تلاش همکاران در سال جدید این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود و به حول و قوه الهی و به منظور پیشبرد هر چه بهتر و سریعتر اهداف شرکت بیمه آرمان در سال جدید به کمک سهامدارن عمده خود من جمله دو بانک معتبر کشور نسبت به افزایش سرمایه نیز اقدام خواهیم کرد.

در پایان لازم است از تمام همکاران گرانقدر که در روزهای سخت پایانی سال در محل ستاد و شعب و دفاتر نمایندگی حاضر شدند و با وجود گسترش و شیوع سریع ویروس کرونا نسبت به ارائه خدمت به مردم عزیز کشور اقدام کردند تشکر ویژه و قدردانی کنم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.