بانک کشاورزی سال ۹۹ را با خدمت رسانی بیشتر آغاز کرد

بانک کشاورزی سال ۹۹ را با خدمت رسانی بیشتر آغاز کرد

سه‌شنبه, مارس 24, 2020 - 12:27 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

فعالیت ها و خدمت رسانی شعب بانک کشاورزی ، حتی در روزهای تعطیل نوروزی هم متوقف نشد و کارمندان و مدیران این بانک، با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا به خدمت رسانی ادامه دادند.

به گزارش دیوان اقتصاد، شعب کشیک این بانک، در برنامه ای جامع حتی در روزهای ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ و سوم و چهارم فروردین ۱۳۹۹ نیز پاسخگوی نیازهای مشتریان بودند. علاوه بر آن، اداره های مرکزی بانک کشاورزی نیز با حضور کارمندان مرتبط، وظایف خود را به انجام رساندند.
این گزارش می افزاید، در اجرای فرمان مقام معظم رهبری و عمل به شعار “جهش تولید” و نیز پیرو سیاست های دولت مبنی بر دایر بودن امور اجرایی در دستگاه های دولتی حتی در ایام تعطیل، مدیرعامل بانک کشاورزی، در روزهای تعطیل در بانک حضور داشت تا برنامه ریزی و سیاستگزاری های لازم برای خدمت رسانی بیشتر در سال ۱۳۹۹ را انجام دهد.
گفتنی است، بانک کشاورزی با تقویت زیر ساخت های بانکداری الکترونیک، مشتریان را به استفاده بیشتر از خدمات از راه دور و الکترونیکی ترغیب کرد و برای تسهیل استفاده هموطنان عزیز از درگاه های غیر حضوری و کاهش مراجعه حضوری مردم به شعب و دستگاه های خودپرداز، اقدامات کاربردی وسیعی انجام داد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.