قدردانی مدیر عامل بانک رفاه از مشتریان برای استفاده از خدمات غیر حضوری

قدردانی مدیر عامل بانک رفاه از مشتریان برای استفاده از خدمات غیر حضوری

چهارشنبه, مارس 25, 2020 - 12:41 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیر عامل بانک رفاه کارگران از همراهی و مشارکت مشتریان در استفاده بیش از پیش از خدمات غیر حضوری در شرایط حساس کنونی قدردانی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک رفاه ضمن تبریک سال نو به کارکنان و مشتریان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان از اولویت های این بانک بوده است.

وی ادامه داد: در همین راستا ارائه خدمات غیر حضوری بانکی همچون اینترنت بانک، موبایل بانک، همراه کارت، تبلت بانک، همبانک و تلفنبانک رفاه و همچنین مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ به اجرا گذاشته شد که همراهی و استقبال مشتریان را در پی داشت.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران در ادامه خاطرنشان کرد: مشارکت و همراهی خوب مشتریان در استفاده از خدمات غیر حضوری قابل قدردانی است و نشان از شخصیت والای مشتریان ارجمند دارد که همواره با درک شرایط، مجموعه بانک رفاه کارگران را در ارائه خدمات مطلوب یاری می کنند.

لـله گانی در پایان اظهار کرد: امیدوارم با همت و تلاش مسئولان و همراهی و همدلی هم وطنان و مشتریان گرامی هر چه زودتر این شرایط سخت و حساس را به سلامت پشت سر بگذاریم تا بتوانیم در سالی که به نام “جهش تولید” نام گذاری شده است، گام های اساسی در مسیر رشد و توسعه کشور برداریم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.