تسریع در خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان کوثر

تسریع در خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان کوثر

پنج‌شنبه, مارس 26, 2020 - 14:29 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل بیمه کوثر در گفت‌‌وگو با مدیران استانی در اتاق هدایت و راهبری شرکت بر تسریع و استمرار در خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و خسارت‌دیدگان حادثه سیل و سرلوحه قرار دادن شعار «جهش تولید» در ارایه طرح‌های نوین بیمه‌ای تاکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیرعامل شرکت ضمن بیان این مطلب در گفت‌وگوی برخط با مدیران سرپرستی استان‌ها در جریان روند ارایه خدمت به متقاضیان قرار گرفت.  

مجید مشعلچی فیروزآبادی در این گفت‌وگو بر فعالیت مستمر و شبانه‌روزی کارشناسان سرپرستی‌ها، شعب و نمایندگان و نیز ادامه خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران، به‌ویژه مبتلایان ویروس کرونا و خسارت‌دیدگان سیل در ایام شیوع ویروس کرونا تاکید کرد. 

وی افزایش و ارایه پوشش‌های بیمه‌نامه‌‌ها براساس نیاز فعالان اقتصادی را یکی از برنامه‌های شرکت در راستای تحقق شعار «جهش تولید» برشمرد و خاطرنشان‌کرد: با همت کارشناسان این شرکت در سال‌های گذشته طرح‌‌های اصناف در رشته آتش‌سوزی برای حمایت از فعالان اقتصادی ارایه شده بود که امید است در امسال این طرح‌ها توسعه یابد.

مدیرعامل شرکت تفویض اختیار به مدیران سرپرستی و نمایندگان را گامی در راستای رضایت بیمه‌گذاران عمده و بیمه‌شدگان دانست و تصریح‌کرد: با ایجاد سامانه‌های نظارت تخصصی، تفویض اختیار به مدیران و نمایندگان و همچنین خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان افزایش می‌یابد




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.