سامانه خرید محصولات مشاغل خرد و خانگی راه اندازی شد

سامانه خرید محصولات مشاغل خرد و خانگی راه اندازی شد

معاون وزیر کار از راه اندازی سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خرد ، کوچک و خانگی خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عیسی منصوری افزود: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با مشارکت جهاد دانشگاهی تلاش کردند با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی، علاوه بر بستر سازی لازم برای تولید ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده، امکان خرید محصولات و دریافت خدمات از سامانه‌های معتبر و دارای مجوز اینترنتی تحت پوشش سامانه www.ohop.ir را فراهم آوردند.
«عیسی منصوری» گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت بهره گیری از همه فرصت‌ها برای رفع مسائل و مشکلات ناشی از شیوع این ویروس، از طریق این سامانه محصولات مشاغل خرد و کوچک و خانگی به دست مصرف کننده ها می‌رسد.
وی افزود: بدیهی است فراهم کردن شرایط برای ارسال ملزومات بهداشتی و سایر اقلام ضروری به دست مردم، می‌تواند در کاهش تردد در سطح شهرها مؤثر باشد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار امیدواری کرد: در کنار تلاش شبانه روزی و ارزشمند کادر درمانی و پزشکی و مدافعان سلامت، این اقدام و سایر کارهایی که در سایر بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی انجام می‌شود بتواند در قطع یا کاهش زنجیره انتقال کرونا مؤثر واقع شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.