فصل جدیدی از آموزش در تجارت‌نو آغاز می‌شود

فصل جدیدی از آموزش در تجارت‌نو آغاز می‌شود

با امضای تفاهم نامه همکاری میان بیمه تجارت‌نو و مرکز علمی کاربردی بیمه ایران، دوره‌های آموزشی برای کلیه کارکنان این شرکت برگزار می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد؛ معاون توسعه سازمانی با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی هموراه از تاکیدات مدیر عامل بوده است، گفت: با توجه به تغییر ات مداوم در تکنولوژی و مبانی علمی صنعت بیمه به روز بودن پرسنل منجر به افزایش سهم مجموعه از بازار رقابتی خواهد شد.
ابراهیم غلامی برخورداری مرکز آموزشی از اساتید مجرب و فضای آموزشی استاندارد را از معیارهای انتخاب تجارت‌‌نو برشمرده و افزود: جوان بودن مجموعه می طلبد دوره های آموزشی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود که امروز پس از بررسی های بسیار شاهد این همکاری هستیم.
به گفته وی در مرحله اول، آزمون سطح حرفه‌ای کارکنان صنعت بیمه در ستاد و شعب برگزار و با توجه به نتایج حاصله برنامه آموزشی متناسب تدوین خواهد شد.
در این مراسم رئیس مرکز علمی کاربردی بیمه ایران نیز در سخنانی آموزش را راز موفقیت بنگاه‌های اقتصادی عنوان کرده و اظهار داشت: در تعدادهم قابل توجهی از شرکت ها حتی آنهایی که سابقه طولانی در صنعت بیمه دارند پرسنل و نمایندگان آنگونه که باید صنعت بیمه را نمی شناسند تا حدی که با وجود ۱۵۰ نوع محصول قابل فروش، محدود به تعداد انگشت شمار هستند.
مصطفی معینی با تاکید بر اینکه گره‌های کور صنعت بیمه با آموزش باز می‌شود، شناخت محصولات، مهارت در بازاریابی، مدیریت ریسک و معرفی جامع برندینگ را شرط بقای سازمان‌ها اعلام داشت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.