مجمع فوق العاده موسسه اعتباری ملل برگزار شد

مجمع فوق العاده موسسه اعتباری ملل برگزار شد

مجمع عمومی فوق العاده موسسه اعتباری ملل با هدف افزایش سرمایه ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۱ خردادماه با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این جلسه پس از انتخاب اعضای هیات رئیسه، ابتدا مهندس رسولی نائب رئیس هیات مدیره و رییس مجمع با ارائه گزارشی از فرایند مراحل افزایش سرمایه، اظهار داشت: افزایش سرمایه موسسه با هدف بهبود نسبت کفایت سرمایه، کاهش ریسک های موجود و استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود موسسه و افزایش توان فعالیت های سود آوری موسسه صورت می پذیرد که می تواند ثمرات ارزشمندی را به دنبال داشته باشد.
در ادامه این نشست که با حضور بازرس و حسابرس قانونی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، و با حضور اکثریت سهامداران موسسه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری ملل ضمن قدردانی از همراهی و همیاری سهامداران و آرزوی سلامتی برای تک تک مردم شریف ایران و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر کشور جمهوری اسلامی ایران بویژه سردار دلها شهید سپهبد سلیمانی فرمودند: بدون تردید، دور نمای مدیران موسسه اعتباری ملل، بهبود وضعیت کفایت سرمایه و هدایت سرمایه ها در جهت عمران و آبادانی کشور و تبدیل آن به سرمایه های مولد است. به همین دلیل، با همراهی سهامداران گرامی برنامه افزایش سرمایه موسسه را در دستور کارقرار دادیم که به لطف خداوند متعال و همت شما سهامداران محترم و طی مراحل قانونی مراتب را عملیاتی خواهیم نمود با این اتفاق کفایت سرمایه بسیار خوبی را پیش رو خواهیم داشت. بدون شک، همیاری سهامداران قدرشناس، حسابگر و دقیق را نمی توان در این موفقیت نادیده انگاشت.
ایشان افزود: پس از اتمام ثبت این مرحله از افزایش سرمایه با اخذ مجوز از بانک مر کزی و بورس اقدام به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی را در دستور کار قرار خواهیم داد و تمامی اطلاعات را از طریق کدال به سمع و نظر سهامداران محترم می رسانیم
وی افزود: اگر رشد اقتصادی خوبی را در کشور شاهد باشیم، هم قادر خواهیم بود تا کشور را به جایگاهی در خور شان این مردم خوب، همراه و پیرو رهبری عظیم الشان (حفظه الله) برسانیم و هم بتوانیم مشتی محکم بر دهان دشمنان این کشور که در طول ۴۰ سال گذشته، بذر کینه و دشمنی کاشتند، بزنیم. دشمنانی که از هر ابزار و دسیسه ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریغ نورز یدند، ولی به لطف خداوند و همت مردم همیشه همراه، تمامی دسیسه ها در وجود خودشان شعله ور شد.
حجت الاسلام و المسلمین جوادی در پایان گفت: از تمامی شما سهامداران که در جهت رشد و آبادانی کشور تلاش می کنید و سعی دارید تا اقتصاد کشور را به ثبات برسانید قدردانی می کنم.
در پایان این جلسه، از حاضران در خصوص افزایش سرمایه ۶۵ درصدی رای گیری بعمل آمد که با موافقت حداکثری سهامداران به تصویب رسید. که با انجام آن، سرمایه موسسه از ۶/٠۶٠ میلیارد ریال به ١٠/٠٠٠میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.
لازم به ذکر است این جلسه به صورت زنده از طریق اینستاگرام موسسه پخش شد،




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.