بیمه ملت با تغییر لوگوی خود، به پویش #من_هم_ماسک_می‌زنم پیوست

بیمه ملت با تغییر لوگوی خود، به پویش #من_هم_ماسک_می‌زنم پیوست

بیمه ملت با شعار «همراه خانواده» و با دغدغه حفظ سلامت و آینده خانواده، به منظور پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع بیماری کرونا در میان افراد جامعه، با تغییر لوگوی خود به پویش "#من_هم_ماسک_می‌زنم" پیوست.

به گزارش دوان اقتصاد، با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و قرار گرفتن تعدادی از استان‌های کشورمان در وضعیت هشدار و نیز الزام‌آور شدن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و اداره‌ها، بیمه ملت نیز بر لوگوی خود ماسک پوشید و با این تغییر در لوگو، بر اهمیت رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با این بیماری تاکید کرد.

به همین منظور بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم، استفاده از ماسک در شرکت بیمه ملت و نمایندگی‌های آن الزامی بوده و این شرکت انواع بیمه‌نامه را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مردم و بیمه‌گزاران ارائه می‌کند.

بیمه ملت با تاکید بر مشتری‌مداری و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری اطلاعات برای تسهیل ارتباط با بیمه‌گزاران از طریق اینترنت‌بیمه، تلفن بیمه و اپلیکیشن بیمه ملت نسبت به ارائه انواع خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گزاران می‌کوشد از تردد غیرضروری جلوگیری کرده و در حمایت از پویش سراسری "#من_هم_ماسک_می‌زنم" موثر باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.