نخستین مجمع ارزیابی عملکرد شعب بانک دی برگزار شد

نخستین مجمع ارزیابی عملکرد شعب بانک دی برگزار شد

نخستین مجمع ارزیابی عملکرد شعب تهران بانک دی با هدف بررسی میزان تحقق اهداف برنامه های عملیاتی و تبیین اقدامات اصلاحی برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد،پیرو ابلاغ برنامه های عملیاتی سه ماهه نخست سال ۱۳۹۹ و به منظور بررسی عملکرد و نتایج دستیابی به اهداف تعیین شده مجمع ارزیابی عملکرد شعب تهران با حضور دکتر برات کریمی، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و روسا و سرپرستان شعب تهران بانک دی در ستاد مرکزی این بانک  برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در جلسات مجمع که با هدف ایجاد هماهنگی میان ستاد و شعب و همچنین تعامل، هم فکری و هم افزایی مدیران ارشد و روسای شعب تهران برگزار شد به منظور بهبود عملکرد و رفع محدودیت های پیش رو برای تحقق اهداف میان مدت و بلند مدت بانک ارزش آفرین دی، شاخص‌های عملیاتی شعب در ۵ حوزه استراتژیک  شامل سهم بازار، سودآوری، مدیریت مصارف و مطالبات، ارتقای درآمدها و بانکداری الکترونیک، مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای بهبود نتایج عملکردی در ۳ ماهه دوم سال ۱۳۹۹ به شعب ارائه شد.
گفتنی است، در پی برگزاری جلسات مجمع ارزیابی عملکرد شعب، اهتمام ویژه تمامی شعب بر اساس هماهنگی و هم افزایی ایجاد شده برای تحقق اهداف ابلاغی از جمله انتظارات مورد تاکید مدیران ارشد بانک دی است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.