چهارمین نشست مدیرعامل بانک آینده با روسای شعب برگزار شد

چهارمین نشست مدیرعامل بانک آینده با روسای شعب برگزار شد

محمد فطانت مدیرعامل بانک آینده در نشستی مشترک با حضور رؤسای شعب شرق تهران بزرگ، ضمن استماع مسائل، و مشکلات آنها، در خصوص عملکرد شعب و برنامه‌های پیش رو، نیز به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این نشست معاون بازاریابی و امور شعب و تعدادی از مدیر ارشد این نیز حضور داشتند، تلاش مضاعف در شرایط سخت، کاهش هزینه‌ها، جذب منابع و سپرده‌های پایدار، اعتمادسازی هر چه بیش‌تر، برنامه‌ریزی برای ماندگاری مشتریان، بازاریابی مؤثر و رودررو و انجام مذاکرات، ارائه محصولات جذاب و متنوع برای پاسخ به نیازهای متنوع و متفاوت مشتریان، تمرکز بیش‌تر بر بانکداری شرکتی، پرورش بانکداران حرفه‌ای و صدور ضمانت‌نامه‌ها و گواهی تمکن مالی، از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده بود.
بر پایه همین گزارش این دیدار که حدود ۴ ساعت طول کشید در ادامه سه دیدار گذشته مدیرعامل با سه گروه دیگر از رؤسای شعب بانک آینده بود که در هر دیدار مسائلی که به آگاهی مدیرعامل بانک می‌رسید، با دقت شنیده شده، برای رسیدگی و توجه در عمل در گردونه ستاد بانک آینده دنبال شده است.
گفتنی است بانک آینده در فصل جدید فعالیت خود بر مدار اهمیت بیش‌تر نقش شعب و توجه ویژه به مشتری و رضایت خاطر او در حال خدمت فراگیر به مردم و سپرده‌گذاران سراسر کشور است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.