تودیع و تکریم رسول ساجدی در بیمه میهن

تودیع و تکریم رسول ساجدی در بیمه میهن

برای مجموعه میهن از دست دادن نیروهای خوب و توانمند سخت است و لازم است نسبت به حفظ و نگهداشت نیروهای سازمان که هزینه های زیادی روی آنها می شود و حضور موثری دارند، تلاش کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، عبداله رحیم لوی بنیس سرپرست بیمه میهن این مطلب را در جلسه تودیع و تکریم رسول ساجدی معاون سابق بازاریابی و فروش که با حضور معاونان و مدیران ستادی برگزار شده بود، عنوان کرد.
رحیم لو فرهنگ سازمانی را یکی از مولفه ها و مفاهیم بسیار مهم در مدیریت دانست و گفت فرهنگ، مجموعه‌ای از باورهای جا افتاده است که بر اساس آن‌ها، روی اعضای گروه و رفتارهایشان، ارزش‌گذاری و داوری می‌شود و بخشی از فرهنگ سازمانی نیز در این تکریم ها و آداب خوشامد و بدرقه نهفته است.
سرپرست بیمه میهن آمد و رفت افراد در یک مجموعه را یک فرصت خواند و گفت: فرصت ها دایمی نیستند و اگر نعمتی بر ما نازل می شود صرفاً در شرایط خاصی برای ما ماندگار است و ما باید از این فرصت ها در جهت تعالی خود و شرکت استفاده کنیم.
عضو هیئت مدیره بیمه میهن با اشاره به ویژگی های شخصیتی ساجدی گفت ما باید افراد را بر اساس رفتارها و اعمال شان داوری کنیم و کسانی را که منشاء خیر بوده و هستند پاس بداریم و رشد آنها را متوقف نکنیم و اجازه دهیم انرژی های مثبت را به بقیه افراد و به جاهای دیگر تسری بدهند. وی افزود صنعت بیمه خانواده ماست و هر آثاری که در این خانواده شکل بگیرد مایه مباهات است و سفره این صنعت هر چقدر وسیع تر باشد، سهم ما هم بیشتر خواهد بود.
رحیم لو گفت تجربه و دانش این عزیزان در این شرکت ماندگار است و نباید اجازه دهیم کم رنگ شود و باید این تجارب را بارورتر و تبدیل به داده ها و آورده هایی کنیم تا این عزیزان که به هر نحوی متحمل زحمت بودند، به مجموعه ای که در آن فعالیت می کردند، افتخار کنند.
رحیم لو افزود برای مجموعه میهن از دست دادن نیروهای خوب و توانمند سخت است و لازم است نسبت به حفظ و نگهداشت نیروهای سازمان که هزینه های زیادی روی آنها می شود و حضور موثری دارند، تلاش کرد.
وی با تأکید بر اینکه اولویت در جابجایی ها و تغییرات را باید به ارتقاء شغلی در داخل سازمان داد گفت اگر ما دنبال مدیریت هزینه و کارآمدی منابع در شرکت هستیم بخش عمده ای از صرفه جویی در هزینه ها در همین بخش باید اتفاق بیفتد.
سرپرست بیمه میهن در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بحرانی که در سال های ۹۵ تا ۹۷ برای میهن ایجاد شد اقتضاء می کرد که برنامه عبور از بحران طراحی و به اجرا گذاشته می شد که با تدبیر و مدیریت خوب آقای دکتر محمدی و تیم مدیریتی او، این بحران مدیریت شد و ناملایمات و نابسامانی های شرکت فروکش کرد و شرکت طی این مدت به دستاوردها و افتخارات مهمی دست یافت و اکنون نیز ما باید این راه را ادامه دهیم و شرکت را به جایگاهی که مورد انتظار سهامداران و ذینفعان است برسانیم.
در ابتدای این جلسه، رسول ساجدی به تشریح وضعیت گذشته و حال بیمه میهن پرداخت و از شاخص های کلانِ عملکردی مثبت در حوزه های مختلف در دوره مدیریت دکتر محمدی خبر داد. وی گفت بیمه میهن در سال ۹۷ شرایط بسیار بغرنج و نابسامانی داشت و با ورود و استقرار تیم مدیریتی جدید، ما هم قسم شدیم تا مجموعه میهن یک وضعیت مناسب را در صنعت بیمه تجربه کند که بحمداله بعد از سپری شدن این ایام اکنون شاهدیم که بیمه میهن به رغم همه مصایب و مشکلاتی که داشت امروز از نگاه و منظر فعالان اقتصادی کشور، بیمه گذاران، تصمیم سازان و سیاست گذاران صنعت بیمه و در راس آنها بیمه مرکزی جمموری اسلامی ایران؛ یک شرکت مهم و برجسته ای است و بر این امر صحه می گذارند.
معاون سابق بازاریابی و فروش بیمه میهن با بیان دلایل جدایی خود از این شرکت، افزود من روزهای بسیار خوبی را در کنار دوستان در میهن سپری کردم و اکنون با خاطرات بسیار خوب و خوشی از خدمت عزیزان مرخص می شوم.
ساجدی عملکرد مطلوب بیمه میهن در این مدت را مدیون مدیریت، تدابیر و رهنمودهای دکتر محمدی دانست و با تجلیل و قدردانی از شخصیت برجسته و کم نظیر ایشان، گفت: اکنون وضعیت بیمه میهن در شرایط مطلوب و با ثباتی است و همکاران مجموعه نیز با شدت و قوت بیشتری روند رو به رشد شرکت را تداوم می بخشند.
ساجدی رحیم لو را نیز به لحاظ شاخص های علمی، عملکردی و اخلاقی از شخصیت های برجسته کشور دانست و گفت با توجه به شرایطی که در سطح کلان و حوزه سکانداری بیمه میهن اتفاق افتاده ایشان بهترین گزینه برای مدیریت اجرایی شرکت هستند و تا امروز با تدبیر و اقتدار و تصمیمات بموقع در حوزه مباحث مالی و حرفه ای پیش رفته و ناجی شرکت بوده اند و از همکاران میهن خواست قدر حضور چنین نعمتی را در شرکت بیشتر بدانند و تحت لوای ایشان امور شرکت را پیش ببرند.
وی ابراز امیدواری کرد که مجموعه همکاران با طی مسیر درست در ستاد و شعب، توفیقات بیشتری را برای میهن رقم بزنند و به نقطه ای برسند که پرتفوی مناسب و سهم بازار شایسته و درخورِ قدمت و نام بلند میهن، داشته باشند.
در پایان این جلسه، رحیم لو و مدیران از تلاش ها و زحمات مجدانه و بی شائبه رسول ساجدی به عنوان معاون بازاریابی و فروش در مدت تصدی این مسوولیت تجلیل کردند و به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه نفیسی به ایشان اهداء گردید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.