جزئیات طرح ارائه سهام عدالت به جامانده ها

جزئیات طرح ارائه سهام عدالت به جامانده ها

سخنگوی کمیسیون اقتصادی، با اشاره به جزئیات ارائه سهام، به بیش از ۱۰ میلیون نفر مشمول جدید سهام عدالت اعلام کرد: فقط موالید خانوارهای تحت پوشش سازمانهای حمایتی مشمول این طرح خواهند شد.

به گزارش دیوان اقتصاد,مهدی طغیانی در گفتگو با تسنیم ، با اشاره به اینکه بر اساس طرح مجلس نزدیک به 10 میلیون نفر دیگر بایستی سهام عدالت دریافت کنند، گفت: مجلس بر اجرایی شدن این طرح تأکید دارد هر چند وزارت اقتصاد اعلام می‌کند که سهامی برای واگذاری به مشمولان جدید وجود ندارد، اما با پیگیریهای مجلس یازدهم مشمولان می‌توانند به دریافت این سهام امیدوار باشند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی، با اشاره به اینکه فقط موالید خانوارهای تحت پوشش سازمانهای حمایتی (کمیته امداد و...)مشمول سهام عدالت جدید خواهند شد، گفت: ارائه سهام عدالت جدید به همه موالید افرادی که از قبل دارای سهام عدالت بوده‌اند نمی‌تواند با عدالت سازگار باشد البته جزئیات این موضوع همچنان در دست بررسی است.

وی گفت: ماجرای توقف عرضه دو صندوق قابل معامله و ابهامات سهام برگشتی در سال 94 همچنان در دست بررسی است، اما در طرح مجلس دولت ملزم به ارائه سهام عدالت به مشمولان جدید و جاماندگان خواهد شد. به هر حال بایستی تکلیف سهام عدالت باز پس گرفته شده از مردم در سال 94 مشخص شود.

به گفته این عضو کمیسیون اقتصادی، حدود 900 هزار نفر از کمیته امداد و 300 هزار نفر از بهزیستی مشمول جدید سهام عدالت خواهند بود.

طغیانی با اشاره به اینکه 1.8 میلیون نفر نیز جامانده طرح سهام عدالت از دهه هشتاد هستند، ادامه داد: بیش از 6.5 میلیون نفر نیز از خانوارهای دهک یک تا شش که از دریافت سهام عدالت جامانده اند، از مشمولان طرح مجلس خواهند بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.