بازدید مدیرعامل بیمه تعاون به همراه جمعی از مدیران از شعبه شرق همزمان با سالرزو تاسیس بیمه تعاون

بازدید مدیرعامل بیمه تعاون به همراه جمعی از مدیران از شعبه شرق همزمان با سالرزو تاسیس بیمه تعاون

مظلومی به همراه جمعی از مدیران مورخ 99/04/21 همزمان با سالروز تاسیس این شرکت از شعبه شرق تهران بازدید به عمل آوردند .

به گزارش دیوان اقتصاد، بازدید از شعب که به صورت دوره ای با حضور نمایندگان برگزار می‌گردید به دلیل رعایت پروتکل های ایمنی کرونا به صورت محدود با حضور جمعی از مدیران ستاد مرکزی و مدیرعامل و همکاران شعبه شرق برگزار گردید .
مظلومی با برگزاری جلسه و نشست هم اندیشی با مدیر این شعبه و کارمندان ضمن بازدید از فعالیت و روند خدمت رسانی به مشتریان، از تلاش بی وقفه همکاران تقدیرکرد. و با تاکید بر اینکه مشتری مداری همواره سرلوحه اقدامات این بیمه بوده است، گفت: کارکنان همواره حداکثر تلاش خود را به منظور جلب رضایتمندی مشتریان به کار گیرند.
وی افزود : بازدیدهایی که توسط ایشان و مدیران ارشد بیمه از شعب صورت می‌گیرد، به این دلیل است که همکاران بتوانند به‌صورت رودررو، پیشنهادها، مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند. همچنین با ارزیابی دقیق‌تر و سریع‌تر می‌توان مشکلات شعب را به حداقل ممکن کاهش داد و برنامه‌ریزی خوبی در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان انجام داد.
رضایی مقدم مدیر شرق استان تهران با خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، بازدید از این شعبه را مایه دلگرمی و افزایش انگیزه کاری عنوان کرد، در ادامه این بازدید مسائل و موارد مربوط به شعبه شرق در بخش‌های مختلف را با مدیرعامل و هیات همراه مطرح کرد و راهکارهای لازم برای بهبود و حل برخی موارد مطروحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.